Hvad skal jeg gøre? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jaaa i sidste ende er det nok det bedste at gøre..

Hmpf ..

Tak

Jeg ved ikke om det er det bedste .. men er i hvert fald hvad jeg ville gøre.. Syntes du skal gøre det din mave og dit hjerte fortæller dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Jaaa, men ved ikke om jeg kan det eller ikke kan .. Mit hjerte siger noget - men mit hoved siger noget helt andet :/ ..

Om vdr "mine" veninder, de er ude a mit liv, har slettet dem fra Facebook, mobilen og msn . Og når jeg møder dem på gaden, "kender" jeg dem ikke . Kan godt se på dem, men hilser ikke og kommer jeg aldrig til og gøre ..

Jaaa, det lyder han, men det er så også det eneste dårlige han har gjort.. Ellers er han en drømmefyr . Men det han har gjort er slemt nok :/ . Iiiha ved ikke hvordan jeg skal forklare det ..

Nej du står i en virkelig svært sted... håber du får snakket med ham måske kan det ændre en del hvad du vil og ikke vil og klart du elsker ham og du har følelser for ham

Anmeld

28. juli 2011

maria_wlt

Loa skriver:

Øv han virker da som en kæmpe nar.....

Ærgeligt (eller hvad man kan kalde det) at i ikke passede bedre på, da i var sammen, for kan da ikke være lykken at få et barn med ham?

Syntes det er en meget mærkelig opførsel han udviser, op til flere gange....

Syntes du skal overveje rigtig rigtig kraftigt om det virkelig er ham du skal være sammen med resten af dit liv, og om du syntes han fortjener dig...... Eller om det "bare" er trygheden.....

Du skriver præcis det jeg tænkte..Med  de rigtige ord og det hele... 

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jeg ved ikke om det er det bedste .. men er i hvert fald hvad jeg ville gøre.. Syntes du skal gøre det din mave og dit hjerte fortæller dig

Jaaa, jeg tager snakken med ham i aften, det er besluttet nu. Orker ikke at gå rundt i uvisheden og forvente det væreste.. Og kan heller ikke holde til det i længden ..

Tak

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej du står i en virkelig svært sted... håber du får snakket med ham måske kan det ændre en del hvad du vil og ikke vil og klart du elsker ham og du har følelser for ham

Har besluttet mig for at tage snakken med ham i aften, .. Det er meget lang tid at gå og intet vide helt til den 15 august når han kommer hjem igen fra norge. Han skal nemlig arb i norge.. Så i aften bliver det ..

Anmeld

28. juli 2011

maria_wlt

Held og lykke med snakken

Hvis du lytter til din fornuft så ved jeg at der kommer orden på det.. Hvad det end måtte være.. Men fornuft skal der til

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

maria_wt skriver:

Held og lykke med snakken

Hvis du lytter til din fornuft så ved jeg at der kommer orden på det.. Hvad det end måtte være.. Men fornuft skal der til

Tak skal du have

Og jaa, bliver nok nød til a lytte mere til fornuften ..

Anmeld

28. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

Har besluttet mig for at tage snakken med ham i aften, .. Det er meget lang tid at gå og intet vide helt til den 15 august når han kommer hjem igen fra norge. Han skal nemlig arb i norge.. Så i aften bliver det ..

Held og lykke med snakken håber det kommer til at gå godt

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Held og lykke med snakken håber det kommer til at gå godt

Tak

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Vil bare lige takke alle de skønne tøser her inde for alle de gode råd og svar  . Kæmpe   til jer alle  ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.