Anonym skriver:
Jeg står i denne meget uheldige situation at min kæreste skal til Norge i morge at arbejde helt til den 12 - 15 august ...
Her kommer hele historien..
Vi flyttede sammen i 2010 og 9 mdr senere flytted jeg ud pga han løj overfor mig vdr en fest han holdte hjemme ved os . Men sagde han var hos sin bror og da jeg kørte forbi lejligheden var der lys og en MASSER mennesker, jeg ville så til og gå ind, men døren var låst, jeg banker på og han åbner, men Skynder sig at lukke døren igen.. Spørger om jeg må komme ind i min egen lejlighed, men det må jeg ikke, fandt så ud af det var fordi han eks før mig, (som han også har boet sammen med) var der.. Og han han SELV havde inviteret hende, .. Men sagde til mig hele den tid vi har været sammen at de ikke snakker sammen .. Jeg bakkede mine ting og skrev..
Mené, dum som jeg var, gik jeg tilbage til ham, ikke som i et forhold, men bare hygge og sådan.. Skal lige siges jeg har extremt mange følelser for ham.. Han er min enér, min bedste ven og min sjælven ! .. Han er vejen til mit hjerte ..
Vi var 4 + mig, aller bedste veninder, vi fortalte hinanden alt, så da vi var gået fra hinanden, sag jeg og græd overfor dem og de hjalp mig op. Senere finder jeg så ud af at de ALLE sammen har været sammen med ham .. Mig og den ene af pigerne havde været bedste veninder i 4 år .. Såe, kom lidt bag på mig..
Men anyways, der gik så nogle mdr før jeg ville se ham igen, da jeg så, så ham igen her i maj måned, "boede" jeg hos ham i 2 uger og på de 2 uger, nåede jeg at blive gravid med mit/vores første barn, og jeg går ikke med til en abort, og han vil ikke have barnet vokser op uden begge forældre (bor under samme tag). Så her den 7/7 flyttede jeg ind hos ham igen og det har været perfekt siden "næsten da, har været lidt småting, men intet vi lægger det helt store i"..
MEN, så i gåraftens, spurgte han om jeg gad og hente hans mobil, og det kune jeg self godt, lige i det jeg tager den, får han en sms, og man kan se hva der står i smset når han får smser, der var fra et nr jeg havde set før.. ( hans eks som jeg skrev om i starten).
Der står så: " hvornår er det du kommer til norge ven" ? ..
Siger til ham: " du har fået en sms" .
Han spørger: " fra hvem" ?
Siger til ham: " ved ikke" ...
Så giver jeg ham tlf, og han læser smset,. Spørger så hvem det er fra, og svaret jeg får er : "det er et nr der ikke er kodet ind i min tlf" ..
Har lagt vågen hele natten og haft lyst til a tage hans tlf flere gange i nat, men har ikke gjordt det da jeg regner med han siger sandheden og det er hans private.. Men, ved det er fra hende..
Hvordan skal jeg reagere ?? :/ .
PS. håber der er lidt forluft i det jeg har skrevet og at jeg ikke gentager mig selv ..
Mvh
Den meget ulykkelig pige ! 

Jeg syntes du er nødt til at få snakket med ham.. Selvom du siger du ikke gider være uvenner inden han tager afsted.. Men det er bedre at finde ud af hvad han vil.. Og om han er reel nok.. Men vil da lige give dig et