Hvad skal jeg gøre? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

B&J

Først og fremmen skal du gør op med dig selv om du kan leve med det han har gjordt også skal du finde ud af hvad og hvem den sms tilhøre så i skal også have en lang snak. for hjælper ikke man ikke stoler på sin kæreste selv om han har gjordt noget der er meget forkert..

også skal du også overveje om de veninder du har er de rigtige for dig, jeg tror sku jeg ville side med åben mund hvis de alle havde været sammen med min fyr..

desværre lyder han som en meget skidt fyr i mine øre. men husk det er dig der skal vælge og dig der skal kunne leve med at han har løget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

baby012

Du bliver nødt til at få snakket med ham om det inden han tager afsted, ellers vil du bare gå rundt derhjemme og forestille dig en hel masse frygtelige ting som evt. kan ske. 

det at hun skriver ven i beskeden, tyder på at der ikke ligger mere i det fra hendes side + at hun ikke ved hvornår han kommer, så det ikke noget med at de har planlagt at ses eller noget i nærmere detaljer, men at han ikke har kodet nummeret ind, og ikke vil sige hvem det er, tyder på at han måske håber der kommer til at ske noget, eller også er han bare rædselslagen for hvordan du vil reagere på det (kan også nemt være).  

det kan være det er helt uskyldigt, men på den anden side er vi kvinder bare programeret til at tro det værste når vi før er blevet svigtet a vores mand. så tag snakken.. og sig evt. at du ikke kan acceptere at de snnaker sammen ovenpå det der skete sidste gang.  

Anmeld

28. juli 2011

Muffin_girl

Anonym skriver:

Jeg står i denne meget uheldige situation at min kæreste skal til Norge i morge at arbejde helt til den 12 - 15 august ...  

Her kommer hele historien..  

Vi flyttede sammen i 2010 og 9 mdr senere flytted jeg ud pga han løj overfor mig vdr en fest han holdte hjemme ved os . Men sagde han var hos sin bror og da jeg kørte forbi lejligheden var der lys og en MASSER mennesker, jeg ville så til og gå ind, men døren var låst, jeg banker på og han åbner, men Skynder sig at lukke døren igen.. Spørger om jeg må komme ind i min egen lejlighed, men det må jeg ikke, fandt så ud af det var fordi han eks før mig, (som han også har boet sammen med) var der.. Og han han SELV havde inviteret hende, .. Men sagde til mig hele den tid vi har været sammen at de ikke snakker sammen .. Jeg bakkede mine ting og skrev..

Mené, dum som jeg var, gik jeg tilbage til ham, ikke som i et forhold, men bare hygge og sådan.. Skal lige siges jeg har extremt mange følelser for ham.. Han er min enér, min bedste ven og min sjælven ! .. Han er vejen til mit hjerte ..

Vi var 4 + mig, aller bedste veninder, vi fortalte hinanden alt, så da vi var gået fra hinanden, sag jeg og græd overfor dem og de hjalp mig op. Senere finder jeg så ud af at de ALLE sammen har været sammen med ham .. Mig og den ene af pigerne havde været bedste veninder i 4 år .. Såe, kom lidt bag på mig..

Men anyways, der gik så nogle mdr før jeg ville se ham igen, da jeg så, så ham igen her i maj måned, "boede" jeg hos ham i 2 uger og på de 2 uger, nåede jeg at blive gravid med mit/vores første barn, og jeg går ikke med til en abort, og han vil ikke have barnet vokser op uden begge forældre (bor under samme tag). Så her den 7/7 flyttede jeg ind hos ham igen og det har været perfekt siden "næsten da, har været lidt småting, men intet vi lægger det helt store i"..

MEN, så i gåraftens, spurgte han om jeg gad og hente hans mobil, og det kune jeg self godt, lige i det jeg tager den, får han en sms, og man kan se hva der står i smset når han får smser, der var fra et nr jeg havde set før.. ( hans eks som jeg skrev om i starten).

Der står så: " hvornår er det du kommer til norge ven" ? ..

Siger til ham: " du har fået en sms" .

Han spørger: " fra hvem" ?

Siger til ham: " ved ikke" ...

Så giver jeg ham tlf, og han læser smset,. Spørger så hvem det er fra, og svaret jeg får er : "det er et nr der ikke er kodet ind i min tlf" ..

Har lagt vågen hele natten og haft lyst til a tage hans tlf flere gange i nat, men har ikke gjordt det da jeg regner med han siger sandheden og det er hans private.. Men, ved det er fra hende..

Hvordan skal jeg reagere ?? :/ .

PS. håber der er lidt forluft i det jeg har skrevet og at jeg ikke gentager mig selv ..

Mvh

Den meget ulykkelig pige !

Jeg syntes du er nødt til at få snakket med ham.. Selvom du siger du ikke gider være uvenner inden han tager afsted.. Men det er bedre at finde ud af hvad han vil.. Og om han er reel nok.. Men vil da lige give dig et 

Anmeld

28. juli 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Du kan lige så godt indse, at du har en kæreste der lyver i tide og utide. Du kan ikke ændre ham, når det er sådan han bare er.

Du kan vælge at leve med det eller ej.

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Xeniakaas skriver:

Jeg ville nok vælge at konfrontere ham og fremlægge de ting der gør at du ikke stoler på ham - og så se hans reaktion. Hvis han siger at det er det, så må du jo bede ham om at bruge sin fantasi til at overbevise dig om at det er slut med hende og andre piger (inkl. dine veninder). Det virker som om at han ikke rigtig har glemt eks´en - og deres forhold måske ikke er helt slut - og det fortjener du da ikke at stå model til - især når du har en lille bebs inde i maven - h*n har det kun godt hvis du har det godt.

Jeg synes nu også at det er lidt problematisk, at alle dine fire veninder (og kæresten for den sags skyld) holder hemmeligt for dig at de har været sammen med ham - er de så værd at samle på? 

Jaaa, har nemlig prøvet og snakke med ham om forskellige ting og han siger det er mig han vil have osv .. Mené tvivler bare og har rigtig svært ved at stole på alt det han siger.. Og hver gang hans tlf siger en lyd går jeg totalt i chok ! :/ .. Men gider heller ikke at tjekke den når han sover, .. ¨

Er også rigtig bekymret for baby, da jeg er så furstrert som jeg er, tror H*n kan mærke det på en eller anden måde ... Er jeg sikker på..

Men nej, tror jeg prøver og tilgive ham, men dem kan jeg aldrig tilgive, har slettet dem alle fra min tlf, facebook og msn .. Og når jeg møder dem på gaden, så kender jeg dem ikke.

Men ved også at han ikke har kontakt til de piger mere, ..

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Øv han virker da som en kæmpe nar.....

Ærgeligt (eller hvad man kan kalde det) at i ikke passede bedre på, da i var sammen, for kan da ikke være lykken at få et barn med ham?

Syntes det er en meget mærkelig opførsel han udviser, op til flere gange....

Syntes du skal overveje rigtig rigtig kraftigt om det virkelig er ham du skal være sammen med resten af dit liv, og om du syntes han fortjener dig...... Eller om det "bare" er trygheden.....

Ja desværre gør han det. Første gang jeg mødte ham, ville jeg aldrig drømme om at han vill ende med at blive sådan.. han var det en hver pige ønsker sig og pigerne stod i kø for at danse med ham, men han valgte mig som ikke stod i "kø" .. Han var en rigtig gentelman .

Men nemlig det jeg ikke ved, mit hjerte siger jeg skal være med ham, men mit hoved siger noget andet :/ ..

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Først og fremmen skal du gør op med dig selv om du kan leve med det han har gjordt også skal du finde ud af hvad og hvem den sms tilhøre så i skal også have en lang snak. for hjælper ikke man ikke stoler på sin kæreste selv om han har gjordt noget der er meget forkert..

også skal du også overveje om de veninder du har er de rigtige for dig, jeg tror sku jeg ville side med åben mund hvis de alle havde været sammen med min fyr..

desværre lyder han som en meget skidt fyr i mine øre. men husk det er dig der skal vælge og dig der skal kunne leve med at han har løget

Jaaa, men ved ikke om jeg kan det eller ikke kan .. Mit hjerte siger noget - men mit hoved siger noget helt andet :/ ..

Om vdr "mine" veninder, de er ude a mit liv, har slettet dem fra Facebook, mobilen og msn . Og når jeg møder dem på gaden, "kender" jeg dem ikke . Kan godt se på dem, men hilser ikke og kommer jeg aldrig til og gøre ..

Jaaa, det lyder han, men det er så også det eneste dårlige han har gjort.. Ellers er han en drømmefyr . Men det han har gjort er slemt nok :/ . Iiiha ved ikke hvordan jeg skal forklare det ..

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Du kan lige så godt indse, at du har en kæreste der lyver i tide og utide. Du kan ikke ændre ham, når det er sådan han bare er.

Du kan vælge at leve med det eller ej.

Ved det godt, men tror bare ikke jeg vil indse det ..

Hmmm, alt er lettere sagt end gjort. Desværre

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jeg syntes du er nødt til at få snakket med ham.. Selvom du siger du ikke gider være uvenner inden han tager afsted.. Men det er bedre at finde ud af hvad han vil.. Og om han er reel nok.. Men vil da lige give dig et 

Jaaa i sidste ende er det nok det bedste at gøre..

Hmpf ..

Tak

Anmeld

28. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg VED at hun vil have ham tilbage, selvom hun lige har fået en kæreste og VED at når hun bliver fuld modtager han en masser kærligheds smser fra hende .. Såe tror det er ligeså meget hende som det er ham ..

Jaaa, det er jo nok bedst a se det i øjnene og tage snakken med ham i stedet for at gå herhjemme og være urolig og også sætte baby i maven på det "plan" som jeg er i lige pt ..

Mange tak

gravid20 skriver:

Du bliver nødt til at få snakket med ham om det inden han tager afsted, ellers vil du bare gå rundt derhjemme og forestille dig en hel masse frygtelige ting som evt. kan ske. 

det at hun skriver ven i beskeden, tyder på at der ikke ligger mere i det fra hendes side + at hun ikke ved hvornår han kommer, så det ikke noget med at de har planlagt at ses eller noget i nærmere detaljer, men at han ikke har kodet nummeret ind, og ikke vil sige hvem det er, tyder på at han måske håber der kommer til at ske noget, eller også er han bare rædselslagen for hvordan du vil reagere på det (kan også nemt være).  

det kan være det er helt uskyldigt, men på den anden side er vi kvinder bare programeret til at tro det værste når vi før er blevet svigtet a vores mand. så tag snakken.. og sig evt. at du ikke kan acceptere at de snnaker sammen ovenpå det der skete sidste gang.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.