Barnets morgenmad? Hvad får jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

december-babyen

Da min søn var i den alder fik han næsten altid havregrød med en smørklat og meget lidt sukker. Han ville ikke spise andet og han var ikke vild med sukker så det var bare dejligt

Da han så blev lidt ældre ændrede han præferencer og idag, 8½ år gammel, spiser han grov boller/ grov toast med smøreost ell. alm. ost, havregryn med sukker, havregrød om vinteren og i weekenden chokopops.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

FrkLarsen

Nicolinesmor170510 skriver:

Hvad får jeres barn/børn til morgenmad?

Min egen får havregrød, men er det ikke lidt kedeligt at få altid?! Hun kan godt lide det, og vrænger aldrig på næsen, men er der andet man kan give, så det bliver lidt varierende om morgenen?

Hun er knap 15 mdr.

Knus herfra

Emilie spiser øllebrød da hun ikke kan fordrage havregrød 

Anmeld

28. juli 2011

Bare mig..

Tusind tak for alle jeres svar. Dejligt med så meget respons

Jeg vil da benytte mig af alle de madvaner i har.. Så mange tak :-) Tror jeg min datter bliver glad for

Anmeld

28. juli 2011

aya-zia

Nicolinesmor170510 skriver:

Hvad får jeres barn/børn til morgenmad?

Min egen får havregrød, men er det ikke lidt kedeligt at få altid?! Hun kan godt lide det, og vrænger aldrig på næsen, men er der andet man kan give, så det bliver lidt varierende om morgenen?

Hun er knap 15 mdr.

Knus herfra

i de dage hvor de er i børnehave spiser de der... alle andre dage får de det de vil af det vi har selvfølgelig...

men hvis de vil ha noget med chokolade på skal de spise ca 1dl havergryn først.... og det gør de glædelig...

Anmeld

28. juli 2011

Silja&Noam

Flerkorns cheerios, frugt, brød, rugbrød, cornflakes... Æg i weekenderne hun er 2 år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.