Barnets morgenmad? Hvad får jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

kirsti

Noah er knap 5 og er selv med til at vælge hvad han vil have... Det kører meget i perioder med en bestemt ting af gangen...i øjeblikket er det rugbrød med leverpostej der hitter, andre gange er det havregryn eller en bolle og noget rugbrød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

An&Jo

Her kommer det lidt an på om vi kommer for sent op eller om vi har masser af tid..

Bestrø er mig på at han skal have havregrød hver dag eller som minimum havregryn og herhjemme spiser vi det uden sukker eller en sjælden gang med rørsukker for vi spiser ikke Hvidt sukker herhjemme..
Men har vi travlt så får han noget fibertoast ( igen er der ikke noget hvidt brød for jeg døjer selv med vægten)med ost på for det kan han sidde med selv imens jeg gør mig klar og så kan jeg gøre ham klar bagefter..

Anmeld

28. juli 2011

Nettemor

vores søn får havregryn med mælk og sukker. har prøvet at han en dag fik brød men det kunne han slet ikke stille sig tilfreds med. så hvis vi i weekenden får rundstykker så skal han lige have sin havregryn også..

Anmeld

28. juli 2011

Mira0911

Nicolinesmor170510 skriver:

Hvad får jeres barn/børn til morgenmad?

Min egen får havregrød, men er det ikke lidt kedeligt at få altid?! Hun kan godt lide det, og vrænger aldrig på næsen, men er der andet man kan give, så det bliver lidt varierende om morgenen?

Hun er knap 15 mdr.

Knus herfra

Hun får Yoghurt med havregryn... Lige i de dage her får hun rundstykker sammen med os andre... 

Anmeld

28. juli 2011

SaNiNa

Nicklas er lige gået over til havregryn med mælk og lidt rørsukker med frugt stykker i.

Han spsier noget bestem i perioder

Anmeld

28. juli 2011

Nalle

Vores får havregryn, hvis vi får rundstykker i weekenden kan vores den ældste også godt få det

Anmeld

28. juli 2011

B&J

til at starte med fik han havregrød nu er det havre gyn og han spiser helt selv han er 16mdr..

men jeg får tit yoghurt eller havre fras (staves) og der smager han også mens han spiser havregryn

Anmeld

28. juli 2011

Hasselnødden

Har det på samme måde med min søn på 18mrd, som LJL. Han får havregrød næsten hver morgen, enten laver farmand det eller også laver jeg det. Jeg har forsøgt at putte rosiner i nogen gange, andre gange lidt sveske, har prøvet honning og så har jeg ikke været så kreativ ellers. Han bliver helt ekstatisk når der er udsigt til havregrød, så så længe det er den reaktion han har, så er det også det vi servere.. udover det vil han indimellem gerne have en bolle, en rundstykke, vindruer eller lidt skivede bananer efterfølgende og det får han selvfølgelig eller imens.. vi er bare glade ved at han spiser

Anmeld

28. juli 2011

Mille83

Nicolinesmor170510 skriver:

Hvad får jeres barn/børn til morgenmad?

Min egen får havregrød, men er det ikke lidt kedeligt at få altid?! Hun kan godt lide det, og vrænger aldrig på næsen, men er der andet man kan give, så det bliver lidt varierende om morgenen?

Hun er knap 15 mdr.

Knus herfra

Yoghurt med havregryn evt. lidt frugt 

Anmeld

28. juli 2011

Christina.78

Prøver at variere herhjemme - brød, rundstykker, grød, müsli osv..

Ved dp får de somregel havregryn/grød eller brød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.