Barnets morgenmad? Hvad får jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.699 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Bare mig..

Hvad får jeres barn/børn til morgenmad?

Min egen får havregrød, men er det ikke lidt kedeligt at få altid?! Hun kan godt lide det, og vrænger aldrig på næsen, men er der andet man kan give, så det bliver lidt varierende om morgenen?

Hun er knap 15 mdr.

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

NinaNymannMadsen

Nicolinesmor170510 skriver:

Min egen får havregrød, men er det ikke lidt kedeligt at få altid?! Hun man godt lide det, og vrænger aldrig på næsen, men er der andet man kan give, så det bliver lidt varierende om morgenen?

Hun er knap 15 mdr.

Knus herfra

min datter på 2 år får hvad vi får. det er forskelligt fra dag til dag. men for det meste havregryn eller havregrød alt efter hvad jeg gider at lave. men hun får også boller nogen gange eller rundstykker. hun har også fået chokopops men så har hun gerne fået noget næsten lige bag efter med noget mere næring i så hun ikk er sulten en time senere igen. vi variere meget her hjemme det er alt efter hvad vi gider selv at spise

Anmeld

28. juli 2011

MortilCilas

Min søn får havregrød med en ½ banan i,

Anmeld

28. juli 2011

Millesmammi

Nicolinesmor170510 skriver:

Min egen får havregrød, men er det ikke lidt kedeligt at få altid?! Hun kan godt lide det, og vrænger aldrig på næsen, men er der andet man kan give, så det bliver lidt varierende om morgenen?

Hun er knap 15 mdr.

Knus herfra

min datter gider ikke havregrød mere, så hun får ristet toastbrød :-)

Anmeld

28. juli 2011

Isabels-mor

Her hjemme får hun gerne det samme som mig. Vi får yougurt med musli eller frugt, æg og brød, havregryn/grød eller brød med pålæg.
Det gør det nemmere om morgen og hun spiser mere når hun får det samme som mig.
Hun bliver 2 om en månede..

Men vil da sige hvis hun ikke rynker på næsen af havregrøden, vil jeg sige bliv ved, måske komme lidt frugt eller frugtmos i nogle dage..

Knus Rikke

Anmeld

28. juli 2011

twinboys

Da drengene var små fik de altid øllebrød og idag er de jo 8år og de får rugbrød med ost...

De ville aldrig få lov til at leve af yoghurt eller hvidt brød...

Majbritt

Anmeld

28. juli 2011

132319

Min datter på 10 måneder får managrød eller havregrød med most banan.

Min søn på 3½ får enten tykmælk med havregryn (og sukker, fyha da ), havregrød med kanelsukker og smørklat, Special K red berries eller boller, når vi har det

Anmeld

28. juli 2011

Turtles

Vores søn på 1½ år får Yoghurt med havregryn i.

Anmeld

28. juli 2011

Ciss

Jeg prøver at variere lidt fra dag til dag, for mine to har det med at miste madlysten, hvis de skal spise det samme hver dag.

Vi skifter mellem brød med forskelligt pålæg (ost, skinke, smøreost, frugt, pølse, kartoffelsalat, æg - en sjælden gang syltetøj, honning eller peanøddesmør), havregryn, havrefras, müsli, youghurt m frisk frugt.

I en periode lavede jeg ofte grød om morgenen, men det har vi haft en en lang pause fra, så nu kan det da være, jeg skulle begynde med det igen...

Anmeld

28. juli 2011

L.J.L

Min søn har altid fået havregrød med sukker hver eneste dag, og han elsker det! Jeg kunne ikke finde på at give ham andet så længe han gider at spise havregrød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.