Jeg havde flyveører som barn og fik dem syet ind da jeg var omkring 6 år. Min mor syntes det skulle være inden jeg startede i skole, så jeg ikke gik glip af undervisning. Dengang i de tidlige 90'ere var det jo en rigtig operation (mener de kan gøre det lettere idag) og skulle blive hjemme fra børnehave længe. Men hvor er jeg glad for at hun besluttede at få det gjort. Husker intet dårligt fra operationen + den efterfølgende tid (udover en frygt for stikpiller), så tror jeg har haft en okay oplevelse med det hele, selvom det er en voldsom oplevelse med hospitaler og det hele for så lille en str.
Hører tit at folk synes min mor var egoistisk at hun fik det gjort så tidligt, og hører selv mange kommentarer for at det er overfladisk osv osv. Men jeg er selv mega glad for at det blev gjort (også uden mit samstykke, det er da en svær beslutning for et barn under 12). Det var ikke ligefrem kønt til mig. Og tror også jeg er blevet sparet for noget mobning på den konto. Har et modermærke som jeg i den grad har hørt for gennem min opvækst (og gør det stadig
), så er glad for at jeg ikke har flyveører oven i hatten.
Anmeld