Flyveører

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

marieo

Jeg havde flyveører som barn og fik dem syet ind da jeg var omkring 6 år. Min mor syntes det skulle være inden jeg startede i skole, så jeg ikke gik glip af undervisning. Dengang i de tidlige 90'ere var det jo en rigtig operation (mener de kan gøre det lettere idag) og skulle blive hjemme fra børnehave længe. Men hvor er jeg glad for at hun besluttede at få det gjort. Husker intet dårligt fra operationen + den efterfølgende tid (udover en frygt for stikpiller), så tror jeg har haft en okay oplevelse med det hele, selvom det er en voldsom oplevelse med hospitaler og det hele for så lille en str.

Hører tit at folk synes min mor var egoistisk at hun fik det gjort så tidligt, og hører selv mange kommentarer for at det er overfladisk osv osv. Men jeg er selv mega glad for at det blev gjort (også uden mit samstykke, det er da en svær beslutning for et barn under 12). Det var ikke ligefrem kønt til mig. Og tror også jeg er blevet sparet for noget mobning på den konto. Har et modermærke som jeg i den grad har hørt for gennem min opvækst (og gør det stadig ), så er glad for at jeg ikke har flyveører oven i hatten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

2babygirls

Millesmammi skriver:

jeg tror det kommer an på hvor man får gjort det henne af i landet måske, ham der gjorde det på mig havde gjort det på en på 5 år.. og min søster fik det gjort som 7årig :-)

jeg spurgte selv ørelægen som jeg fik det gjort ved om de egentlig gjorde det på SÅ små børn som min datter(ikke fordi jeg synes hun skulle ha gjort det allerede) & det gør de, men HAN havde bare aldrig gjort det, og han ville også råde folk til at vente til de i hvert fald blev lidt ældre

Ville nu gerne have hun fik det gjort inden skole, men nu må vi se hvornår det bliver.

Anmeld

28. juli 2011

2babygirls

Mussen2 skriver:

Ok, jamen så er der jo tid til at se udviklingen an og træffe beslutningen derud fra

Ja, hun har ikke voldsomt meget hår, så man ser det meget nu.. Måske de retter sig til.. men hendes far og farfar har nogle værre ører så tror også hun skal have dem ordnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.