Fenja09 skriver:
Nu har jeg ikke barn endnu og kan ikke sætte mig fuldstændig ind i at have et barn med flyveører, men kender da nogen med det og også nogen som har fået dem opereret ind.
Min personlig mening er, at jeg synes man skal vente til barnet kan svare for sig selv. Det er jo som sådan ikke noget der er til skade for barnet og ofte synes jeg faktisk det er charmerende at folk har lidt "skævheder"
Ved egentlig slet ikke om de operere eller gør noget ved det når det er små børn - hvis det selvfølgelig er det du spørger om 
/Fenja (35+0)
Min mand har fået dem opereret ind som barn (8år) da han bliv drillet meget. Min far har fået ligeså, da han var voksen, så jeg efterspøårger erfaringer med at få dem "behandlet" som børn, og føler derud fra bedre, jeg kan tage stilling til om vi vil træffe en beslutning på hendes vegne.
Jeg har nemlig hørt og en slags bøjle man kan anvende og også fundet den på netten, men vil bare gerne hører andres erfaringer med børn og flyveører.
Jeg synes personligt også hun er den skønneste og det skal ikke være for min eller andres skyld, men for at skåne hende for børns ondskabsfulde mobberier, hvis det altså er. Jeg selvhar også stritører, men der har aldrig generet mig. mine er så heller ikke så udtalte som min datters.
Det er også mere fodi jeg synes det bliver mere og mere at jeg gerne vil hører fra andre.
tak for svar
Anmeld