Savner i også? (jer i fast forhold)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

twinboys

græsset er altid grønnere på den anden side...men der bliver det også hverdag...

spændingen vil altid være der, men ville aldrig bytte manden ud...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

sarahb

aldrig ..
Jeg får stadig kriller i maven når vi gør ting for hinanden eller når han smiler til mig på en bestemt måde..
Vi har lige haft vores 9 års dag, og elsker at der stadig er sommerfugle i vores forhold...

Anmeld

27. juli 2011

C@mill@

Ja og tror det er ganske normalt, så længe du ikk overvejer f. Eks en affære eller lign ville jeg ikk ha dårlig samvittighed... Det ku jo være du ikk var den eneste i det forhold der tænkte det en sjælden gang imellem??!!

Anmeld

27. juli 2011

Jonatansmor

Jeg har stemt andet, jeg har aldrig oplevet den der berusende forelskelse og sommerfugle kan kun drengen give mig.

Men om jeg savner spændingen ved nye forhold? Ikke specielt, jeg kan næsten ikke overskue at skulle sætte en ny ind i fortid, nutid og min families fremtid. Jeg er så udemærket godt tilfreds med at kæresten er min

Anmeld

27. juli 2011

Mca<3

Nej da , det savner jeg sørme ik , jeg har jo min mand ...................................................................................................................................................................................................

Gu savner jeg da det , for satan da , elskoven med en fyr når man er nyforelsket , kyssene og krammene   Goshhh  ...

Men jeg ville heller aldrig bytte min mand ud for det

Anmeld

28. juli 2011

modesty

Ja, jeg savner den følelse, men kan faktisk også godt få den stadigvæk. Ikke som en decideret forelskelse (min nuværende kæreste er den eneste mand jeg har været rigtig forelsket i), men sådan et lille teenage "crush" med sommerfugle og "suk, hvor er han lækker" kan jeg godt få. Og jeg tillader mig selv at få det og nyde det. Handler ikke på det. Er enig i at det er helt okay at flirte når man er i et parforhold.

Anmeld

28. juli 2011

SjeBets

Jonatansmor skriver:

Jeg har stemt andet, jeg har aldrig oplevet den der berusende forelskelse og sommerfugle kan kun drengen give mig.

Men om jeg savner spændingen ved nye forhold? Ikke specielt, jeg kan næsten ikke overskue at skulle sætte en ny ind i fortid, nutid og min families fremtid. Jeg er så udemærket godt tilfreds med at kæresten er min

Lige præcis sådan der har jeg det også, orker ikke helt tanken om at skulle lære et nyt menneske og hans omgivelser at kende igen. og ja er jo glad nok for det jeg har. 

men sådan knusende forelsker med sommerfugle har ikke været efter min søns far, men det fik han da ødelagt for mig noget så voldsomt

Anmeld

28. juli 2011

kirsti

Tja mon ikke de fleste gør det på et eller andet tidspunkt når dagen bare bliver en hverdags trommerum (:

De få gange jeg så er i byen på et år og ser alle dem der er 'på jagt' så tænker jeg bare godt det ikke er mig der skal rende rundt i scoremode men i stedet kan hygge mig med dem jeg er afsted med (:

Anmeld

28. juli 2011

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har verdens dejligste mand.. nogle gange når jeg kigger på ham kan jeg bare tænke fuuuuck hvor er han bare lækker også elsker han endda mig  Vi har det hele sammen.. han er min bedste ven og vi vil gøre alt for hinanden..
Meeeen noglegange savner jeg den følelse når man møder en ny.. den der spænding og kilden i maven osv..
Ikke at jeg overhovedet vil gøre noget for at få den.. eller ville bytte med det jeg har nu.. men savner nogen gange det kick der.. Gør i også??
Hvis andet begrund gerne..

Næh, men savner til gengæld, at det er mig, han mener, når han siger "lille skat" og kaster med fingerkys og ikke kun de skønne 7 kg i mine arme..

Anmeld

28. juli 2011

Ox.

Åha jeg er stadig smaskhamrende nyforelsket så jeg kan ikke engang kigge på andre uden at tænke at de da langt fra er ligeså dejlige som ham jeg har  ...

Er teenager på 5 måned snart nu hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.