Savner i også? (jer i fast forhold)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Savner du det nogengange?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.829 visninger
29 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har verdens dejligste mand.. nogle gange når jeg kigger på ham kan jeg bare tænke fuuuuck hvor er han bare lækker også elsker han endda mig  Vi har det hele sammen.. han er min bedste ven og vi vil gøre alt for hinanden..
Meeeen noglegange savner jeg den følelse når man møder en ny.. den der spænding og kilden i maven osv..
Ikke at jeg overhovedet vil gøre noget for at få den.. eller ville bytte med det jeg har nu.. men savner nogen gange det kick der.. Gør i også??
Hvis andet begrund gerne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Jeg har verdens dejligste mand.. nogle gange når jeg kigger på ham kan jeg bare tænke fuuuuck hvor er han bare lækker også elsker han endda mig  Vi har det hele sammen.. han er min bedste ven og vi vil gøre alt for hinanden..
Meeeen noglegange savner jeg den følelse når man møder en ny.. den der spænding og kilden i maven osv..
Ikke at jeg overhovedet vil gøre noget for at få den.. eller ville bytte med det jeg har nu.. men savner nogen gange det kick der.. Gør i også??

Den følelse kan jeg sagtens få nu selvom vi har været sammen i 5,5 år.
Men jah kan da godt savne følelsen indimellem. Men ville aldrig byttet ham ud for noget <3. Som sagt kan jeg stadig få følelsen en gang imellem så ingen grund til udskiftning. hehe

Anmeld

25. juli 2011

Isabella_mor

ja det er altid en spændendene følelse... har oplevet den følelse en del gange. og det er vel det der spændende nye uvisse der er så vild en følelse... 

men sådan som jeg har det med min kæreste vil jeg helst ikke bytte med noget som helst... for jeg er ovenud lykkelig sammen med min kæreste...  det er der ikke nogen følelser der kan erstatte.... ud over følelsen af at blive mor. men kærestemæssigt.. never

Anmeld

25. juli 2011

Mi

Ja, jeg kan også tænke: "Skal jeg virkelig aldrig opleve det spændende i at møde en ny kæreste og suset i maven igen"

men jeg ville aldrig risikere mit ægteskab for en flirt

Anmeld

25. juli 2011

Zafir

Jeg har stemt andet... I forhold til forelskelse, så bliver jeg jævnligt forelsket i min mand. Så jeg savner det ikke rigtig.
Derudover, mener jeg at man skal flirte selvom man er i par. Det gør godt at føle sig attraktiv og jeg bliver stolt, når nogen flirter med min mand... For jeg har ham jo. det har de andre ikke.
Så det var andet, uddybet...

Anmeld

25. juli 2011

jydeinden

altså jeg kan da godt nogen gange savne det der sus jeg fik i maven første gang jeg mødte min kæreste, men det sker da også nogen gange at jeg føler det endnu, påtrods af vi har været sammen i snart 2 år

Anmeld

25. juli 2011

Nalle

Jeg savnede tit følserne der var og sommerfugle der var i maven da jeg mødte min kæreste, for 3½ år siden, følserne er der selvfølgelig stadig de er bare blevet meget større, men savner det der med man ikke rigtigt kender hinanden, man er stadig lidt generte overfor hinanden og sådan, nu kender v hinanden ud og ind

Kunne ikke i min vildste fantasi forestille mig et liv uden min kæreste, og vil ikke bytte det for nogen som helst anden ny forelskelse

Anmeld

25. juli 2011

nilletøz

ja, den savner jeg også nogen gange, men vil på ingen måde ødelægge mit forhold for at få det su/spænding..

Anmeld

26. juli 2011

Anonym

Selvom jeg tit og ofte er rigtig, rigtig træt af min mand og ønskede, at vi ikke var sammen, savner jeg egentlig ikke følelsen af forelskelse. Måske fordi jeg ved, den er farlig.

Anmeld

26. juli 2011

FrkT

Jeg har svaret andet, da der ikke var nogen svarmulighed der passede på mig.

Vi har været sammen i 5 år her til august, og har tilbragt næsten al vores fritid sammen, plus at Jens gik hjemme de første 3½ år af vores forhold pga. en depression, hvor vi tilbragte endnu mere tid sammen.

Men alligevel får jeg stadig det der "kick", som du kalder det, rigtig ofte.... det sker i hvert fald mindst et par gange i ugen, hvis ikke oftere. Og han har det på samme måde. Vi kan ikke tåle at være fra hinanden ret længe af gangen, bare en almindelig dag hvor vi er væk fra hinanden max 9 timer ca., så er det hårdt for os at undvære hinanden!

Så vi er stadig nyforelskede efter næsten 5 år  I dag elsker vi også bare hinanden og kender hinanden rigtig godt, for 5 år siden var vi "bare" forelskede 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.