Savner i også? (jer i fast forhold)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2011

grinny

Ja jeg savner den også den følelse en gang imellem. Den der spænding der er, det første kys, fortælle det til vennerne osv. osv. Jeg elsker det jeg har nu, jeg elsker at jeg ved at det er ham jeg skal være sammen med altid og vil ikke kunne klare at skulle miste ham bare for at mærke den spænding igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

Diana...

FrkT skriver:

Jeg har svaret andet, da der ikke var nogen svarmulighed der passede på mig.

Vi har været sammen i 5 år her til august, og har tilbragt næsten al vores fritid sammen, plus at Jens gik hjemme de første 3½ år af vores forhold pga. en depression, hvor vi tilbragte endnu mere tid sammen.

Men alligevel får jeg stadig det der "kick", som du kalder det, rigtig ofte.... det sker i hvert fald mindst et par gange i ugen, hvis ikke oftere. Og han har det på samme måde. Vi kan ikke tåle at være fra hinanden ret længe af gangen, bare en almindelig dag hvor vi er væk fra hinanden max 9 timer ca., så er det hårdt for os at undvære hinanden!

Så vi er stadig nyforelskede efter næsten 5 år  I dag elsker vi også bare hinanden og kender hinanden rigtig godt, for 5 år siden var vi "bare" forelskede 

Åhh hvor er det dejligt læsning. 

Til ts. Ja den følelse kan jeg da også godt savne. Men kan og vil ikke undvære min mand for noget! 

Anmeld

26. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har verdens dejligste mand.. nogle gange når jeg kigger på ham kan jeg bare tænke fuuuuck hvor er han bare lækker også elsker han endda mig  Vi har det hele sammen.. han er min bedste ven og vi vil gøre alt for hinanden..
Meeeen noglegange savner jeg den følelse når man møder en ny.. den der spænding og kilden i maven osv..
Ikke at jeg overhovedet vil gøre noget for at få den.. eller ville bytte med det jeg har nu.. men savner nogen gange det kick der.. Gør i også??
Hvis andet begrund gerne..

Hehe..jeg tror de fleste har prøvet den følelse.
Det er nemlig ikke fordi man vil skifte manden/kæresten ud, men ganske enkelt følelsen..den der "krilren" som du skriver.
Den der totalt hjernelamme fornemmelse at total forelskelse, hvor man hverken sanse eller samle.
Hvor verden bare står totalt stille, og man ikke kan tænke på andet.

Jeg får heldigvis stadig sus i maven, når jeg kigger på min elskede...også selvom vi har været sammen i over 12 år, men det kæmpe store adrenalinsus, nej..sådan er det ikke.
men det nok også godt det samme, for man er da virkeligt ikke rigtig klog mens det står på. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. juli 2011

2babygirls

Nej den lyst har jeg ikke rigtig... Føler jeg er ovre den tid i mit liv hvor jeg skal møde en ny fyr, så håber da mit ægteskab varer til for evigt

Anmeld

26. juli 2011

B&J

Nu har vi været sammen i 3 år og nej den følelse har jeg slet ikke haft jeg savner min kæreste kan stadig få min mave til at kilde og jeg kan stadig få røde kinder over ting han gør engang i mellem, vi har oplevet en masse sammen både godt og ondt men vi elsker hinanden..

Anmeld

26. juli 2011

Sof

Nope, det gør jeg ikke og det er af den simple grund at jeg stadig får kilden i maven af min kæreste og stadig bliver ramt af nyforelske fra tid til anden, så jeg savner det faktisk ikke.

Men han er så den første jeg har været sammen med hvor jeg har det sådan, så jeg kender godt den følelse af at savne det nye og ukendte

Anmeld

26. juli 2011

Tennamor

Zafir skriver:

Jeg har stemt andet... I forhold til forelskelse, så bliver jeg jævnligt forelsket i min mand. Så jeg savner det ikke rigtig.
Derudover, mener jeg at man skal flirte selvom man er i par. Det gør godt at føle sig attraktiv og jeg bliver stolt, når nogen flirter med min mand... For jeg har ham jo. det har de andre ikke.
Så det var andet, uddybet...

Helt enig 

Anmeld

26. juli 2011

FrkT

Diana... skriver:

Åhh hvor er det dejligt læsning. 

Til ts. Ja den følelse kan jeg da også godt savne. Men kan og vil ikke undvære min mand for noget! 

Hvor er du sød 

Anmeld

27. juli 2011

1012lmp

Tror det er helt normalt at have den følelse...

Anmeld

27. juli 2011

sandorff

Zafir skriver:

Jeg har stemt andet... I forhold til forelskelse, så bliver jeg jævnligt forelsket i min mand. Så jeg savner det ikke rigtig.
Derudover, mener jeg at man skal flirte selvom man er i par. Det gør godt at føle sig attraktiv og jeg bliver stolt, når nogen flirter med min mand... For jeg har ham jo. det har de andre ikke.
Så det var andet, uddybet...

kan godt sætte mig ind i det man bliver stolt over hvis der er nogen der syntes ens mand er lækker og de flirter med ham. det sætter gang i ens gnist hjemme... det er super fedt at det påvirker forholdet/ægteskabet på en positiv måde frem for det måske kunne ende i nogle grimme grimme skænderier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.