hvorfor er det så svært at skifte ble :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

dollygirl

Sofia24 skriver:

Jeg skældte faktisk også Silas ud til morgen, da han BLEV VED med at ville sætte sig op...
Han blev ikke som sådan ked af det, men mere overrasket over at jeg reagerede som jeg gjorde... Jeg er ret overbevist om at gør jeg det samme når han gør det igen - går der ikke længe inden han fatter pointen.

Det er ikke ondt (selvom det gør ondt på os), men de skal jo lære det og det er vel den eneste måde at lære dem det på??
Hvad var reaktionen så? Blev han ked og så... Tror du han "forstod din pointe"?

Nej han forstod det ikke . Men her sidst gav jeg ham et legetøj og skiftede ham foran fjernsynet . Det hjalp lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Maja_4000

Nu har jeg ikke læst tråden .. Men har du prøvet at skifte ham , hvor han står op ? Hvis han altså kan det

Det gør de i den vuggestue hvor min mor arbejder .. Og det er helt normale bleer de bruger (:

Anmeld

25. juli 2011

Klumpe-dumpe

lillepuller skriver:

Jeg kan bare ikke mere .. min søn er begyndt at rulle sig på maven når jeg skal skifte hans ble .. han kravler væk fra mig med numsen bar .. vender sig konstant .

Jeg har sunget , leget og fåe farmand til at sidde og snakke med ham , så jeg ku skifte ble men det hjælper bare ikke .. det virkelig hårdt.

Han græder og hader det .. vil bar væk ..

nogen der kan hjælpe??

det bliver virkelig hårdt for ham når han starter i vuggestue ..

Ork ja det har jeg også været igennem :)

Jeg gav min datter en bog eller et andet stykke legetøj, hun kunne kikke på de par min. det tager.

Ps. du kan købe up and go bleer i aldi.

Anmeld

25. juli 2011

Clisolka

lillepuller skriver:

Jeg kan bare ikke mere .. min søn er begyndt at rulle sig på maven når jeg skal skifte hans ble .. han kravler væk fra mig med numsen bar .. vender sig konstant .

Jeg har sunget , leget og fåe farmand til at sidde og snakke med ham , så jeg ku skifte ble men det hjælper bare ikke .. det virkelig hårdt.

Han græder og hader det .. vil bar væk ..

nogen der kan hjælpe??

det bliver virkelig hårdt for ham når han starter i vuggestue ..

Yes, det problem er vi også begyndt at få herhjemme. Suk....

Jeg er begyndt at give hende noget legetøj i hænderne, så hun glemmer at jeg er i gang med at skifte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.