hvorfor er det så svært at skifte ble :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.777 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

dollygirl

Jeg kan bare ikke mere .. min søn er begyndt at rulle sig på maven når jeg skal skifte hans ble .. han kravler væk fra mig med numsen bar .. vender sig konstant .

Jeg har sunget , leget og fåe farmand til at sidde og snakke med ham , så jeg ku skifte ble men det hjælper bare ikke .. det virkelig hårdt.

Han græder og hader det .. vil bar væk ..

nogen der kan hjælpe??

det bliver virkelig hårdt for ham når han starter i vuggestue ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

Dansker I Holland

lillepuller skriver:

Jeg kan bare ikke mere .. min søn er begyndt at rulle sig på maven når jeg skal skifte hans ble .. han kravler væk fra mig med numsen bar .. vender sig konstant .

Jeg har sunget , leget og fåe farmand til at sidde og snakke med ham , så jeg ku skifte ble men det hjælper bare ikke .. det virkelig hårdt.

Han græder og hader det .. vil bar væk ..

nogen der kan hjælpe??

det bliver virkelig hårdt for ham når han starter i vuggestue ..

Hehe har du overvejet buksebleer? Du ved de der up and go ? Så skal han ikke ligge ned og få ble på

Anmeld

25. juli 2011

dollygirl

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe har du overvejet buksebleer? Du ved de der up and go ? Så skal han ikke ligge ned og få ble på

nej men det er da god ide hvad så med når han er i vuggestue ? blir kæmpe problem for pædagoerne

Anmeld

25. juli 2011

Dansker I Holland

lillepuller skriver:

nej men det er da god ide hvad så med når han er i vuggestue ? blir kæmpe problem for pædagoerne

Det skal du ikke tænke på De er så vant til at have med børn at gøre.. De skifter jo mange bleer om dagen Og jeg er sikker på at han ikke er den eneste som skaber sig hehe..

Anmeld

25. juli 2011

Jibbe

Herhjemme bruger vi up and go bleer. Frej ligger ALDRIG stille mere! Det er så meget nemmere. I vs bruger han alm bleer. Jeg har set dem skifte ham og sjovt nok er han ikke så træls der. Så jeg er slet ikke urolig og tror bare han prøver grænser af herhjemme!

Anmeld

25. juli 2011

Sofia24

Min dreng på næsten 1 år, gør også ALT hvad der er i hans magt for at komme OP!! Han er såmænd ikke sur eller noget andet - han gider bare overhovedet ikke ligge stille til bleskift, vask, tøjskiftning osv osv...

Han bliver selvfølgelig sur når jeg gang på gang ligger ham ned igen...

Ville egentlig bare sige at I KNOW WHAT YOU MEAN og så være med på en lytter, efter goe råd mm

Anmeld

25. juli 2011

dollygirl

Sofia24 skriver:

Min dreng på næsten 1 år, gør også ALT hvad der er i hans magt for at komme OP!! Han er såmænd ikke sur eller noget andet - han gider bare overhovedet ikke ligge stille til bleskift, vask, tøjskiftning osv osv...

Han bliver selvfølgelig sur når jeg gang på gang ligger ham ned igen...

Ville egentlig bare sige at I KNOW WHAT YOU MEAN og så være med på en lytter, efter goe råd mm

ja puha .. men i dag blev jeg ved med at sige nej og lagde ham ned igen og igen .,. til sidst græd han og pivede men jeg blev ved til jeg fik det på ham . er det ondt af mig ? fik det dårligt efter

Anmeld

25. juli 2011

dollygirl

Jibbe skriver:

Herhjemme bruger vi up and go bleer. Frej ligger ALDRIG stille mere! Det er så meget nemmere. I vs bruger han alm bleer. Jeg har set dem skifte ham og sjovt nok er han ikke så træls der. Så jeg er slet ikke urolig og tror bare han prøver grænser af herhjemme!

ja bliver nød til at købe dem .. men hvad koster de ?

Anmeld

25. juli 2011

B&J

Det du er igennem lige nu har vi også prøvet her hjemme, men det er gået over igen vores var også en lang lang fase

men håber snart han stopper

Anmeld

25. juli 2011

dollygirl

B&J skriver:

Det du er igennem lige nu har vi også prøvet her hjemme, men det er gået over igen vores var også en lang lang fase

men håber snart han stopper

okay så det stopper på et tidspunkt .. pyha .. synes det synd for ham ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.