hvorfor er det så svært at skifte ble :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Jibbe

lillepuller skriver:

ja bliver nød til at købe dem .. men hvad koster de ?

Ikke mere end andre bleer. De billige mærker laver dem også. De hedder bare up & go eller bukseble. Har godt nok ikke set dem i Aldi men andre steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

B&J

lillepuller skriver:

okay så det stopper på et tidspunkt .. pyha .. synes det synd for ham ..

Jaa vores skreg så meget at jeg var bange for naboen trode vi gjorde noget vi ikke måtte

for han er ikke en der skriger eller grøder men lige der gjorde han helt vildt. men det er stoppede heldig vis..

Anmeld

25. juli 2011

Pige2009

lillepuller skriver:

Jeg kan bare ikke mere .. min søn er begyndt at rulle sig på maven når jeg skal skifte hans ble .. han kravler væk fra mig med numsen bar .. vender sig konstant .

Jeg har sunget , leget og fåe farmand til at sidde og snakke med ham , så jeg ku skifte ble men det hjælper bare ikke .. det virkelig hårdt.

Han græder og hader det .. vil bar væk ..

nogen der kan hjælpe??

det bliver virkelig hårdt for ham når han starter i vuggestue ..

Sådan en periode har vi også haft - det var blot en fase her

Anmeld

25. juli 2011

dollygirl

Jibbe skriver:

Ikke mere end andre bleer. De billige mærker laver dem også. De hedder bare up & go eller bukseble. Har godt nok ikke set dem i Aldi men andre steder

okay tak

Anmeld

25. juli 2011

dollygirl

B&J skriver:

Jaa vores skreg så meget at jeg var bange for naboen trode vi gjorde noget vi ikke måtte

for han er ikke en der skriger eller grøder men lige der gjorde han helt vildt. men det er stoppede heldig vis..

ja puha fik det helt dårlig da han græd ..

Anmeld

25. juli 2011

B&J

lillepuller skriver:

ja puha fik det helt dårlig da han græd ..

Kan jeg godt forså det er bare heller ikke sjvot på nogle måder

Anmeld

25. juli 2011

Sofia24

lillepuller skriver:

ja puha .. men i dag blev jeg ved med at sige nej og lagde ham ned igen og igen .,. til sidst græd han og pivede men jeg blev ved til jeg fik det på ham . er det ondt af mig ? fik det dårligt efter

Jeg skældte faktisk også Silas ud til morgen, da han BLEV VED med at ville sætte sig op...
Han blev ikke som sådan ked af det, men mere overrasket over at jeg reagerede som jeg gjorde... Jeg er ret overbevist om at gør jeg det samme når han gør det igen - går der ikke længe inden han fatter pointen.

Det er ikke ondt (selvom det gør ondt på os), men de skal jo lære det og det er vel den eneste måde at lære dem det på??
Hvad var reaktionen så? Blev han ked og så... Tror du han "forstod din pointe"?

Anmeld

25. juli 2011

Ciss

En dag spurgte jeg dem lidt forsigtig i VS, hvordan Lillebror opfører sig, når de bytter ble på ham. De så meget uforstående på mig og sagde, at det da slet ikke var noget problem.

Hjemme var han nemlig også af den type, du beskriver. Også ved tøjskifte osv.

Ellers har jeg set, at de i VS har sat et par spejlfliser ved hovedenden af puslepuden. Det virker helt genialt! Ungerne er meget optaget af spejlet. Det kan man få en masse ud af. Måske et tips som kan hjælpe lidt?

Anmeld

25. juli 2011

Molly8

lillepuller skriver:

Jeg kan bare ikke mere .. min søn er begyndt at rulle sig på maven når jeg skal skifte hans ble .. han kravler væk fra mig med numsen bar .. vender sig konstant .

Jeg har sunget , leget og fåe farmand til at sidde og snakke med ham , så jeg ku skifte ble men det hjælper bare ikke .. det virkelig hårdt.

Han græder og hader det .. vil bar væk ..

nogen der kan hjælpe??

det bliver virkelig hårdt for ham når han starter i vuggestue ..

Min søn er stadig for lille, men en veninde med større barn skifter bedst (tisse)ble, mens han står op..

Kh Molly

Anmeld

25. juli 2011

morethanperfect

Oscar SKRIGER hver gang han skal skiftes eller ha andet tøj på .. Og han vender sig vil væk, og har været ved at ryge end af puslebordet før

Vi har prøvet alt, også up and go, men det har desværre ikke hjulpet her Håber snart det går over for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.