Bryst-betændelse.. HJÆÆÆLP til gode råd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

MetteS81

Katja1987 skriver:

Tusind tak.. Det var dejligt at høre.. Han har lige spist igen.. og det går meget bedre.. og så fik jeg os et varmt bad, så nu vil jeg gå i seng med min varme pose..  Men puha stadig meget øm... Håber der er lys forude..

Bare rolig, det er der! Og godt at høre at det går bedre allerede!  Krydser fingre for at du får sovet godt og at det er blevet endnu bedre imorgen.

Nat nat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

ZamanogDania

Ohhhh nej du fik mig til at huske på min brystbetændelse jeg var indlægt i 3 dage pga min slemme betændelse. Var til lægevagten. Han sagde du skal bare malke ud osv. Og jeg havde feber, men fik ingen pencilin. Så dagen efter blev jeg endnu mere syg og min bryst lignede en ballon ringede til ammehotline, så sagde de jeg skulle komme med det samme de blev sur på lægevagten fordi han kunne hav hjulpet mig. Så var jeg på pencillindrop i 3 dage. Tænk jeg havde født ambulant 5 dage, så bliver man indlagt alligevel pga den skide betændelse. Men nok om mig.

Prøv at tag panodil og tag en varm bad. Det hjælper. Ellers ring til din egen læge i morgen.

Anmeld

25. juli 2011

Katja1987

Puha her imorges var det godt nok spændt, men han har spist af det.. men nøøøj det gjorde godt nok ondt igen...

Kan bare ikk finde ud ad om jeg os skal malke ud... ??? Han fik lov at spise i 25min men hvordan finder man ud af om han har spist "op" ??

Anmeld

25. juli 2011

MetteS81

Katja1987 skriver:

Puha her imorges var det godt nok spændt, men han har spist af det.. men nøøøj det gjorde godt nok ondt igen...

Kan bare ikk finde ud ad om jeg os skal malke ud... ??? Han fik lov at spise i 25min men hvordan finder man ud af om han har spist "op" ??

Det er heller ikke nemt, for man kan jo ikke måle hvor meget der kommer ud når man ammer...men hvordan føles brystet? Når det er tømt er det helt blødt. Det er nemmere at måle med pumpen...for så kommer der bare ik mere ud på et tidspunkt, og så VED man at det er tømt

Tror du skal ringe til lægen med det samme siden det stadig gør så ondt...har du fået feber? Ellers ring alligevel og sig at det ikke har hjulpet. Ved ik om de vil give dig penicillin så, men det er da et forsøg værd - for penicillinen virker!

Anmeld

25. juli 2011

Katja1987

Ja for hun sagde bare at det ku blive værre hvis jeg brugte pumpen, ja det er blødt men lige rundt om bryst-vorten er den hårdt..

Nej har ikk fået feber.. Men ku altså godt bare tænke mig noget så det gik i sig selv igen..

Anmeld

25. juli 2011

MetteS81

Katja1987 skriver:

Ja for hun sagde bare at det ku blive værre hvis jeg brugte pumpen, ja det er blødt men lige rundt om bryst-vorten er den hårdt..

Nej har ikk fået feber.. Men ku altså godt bare tænke mig noget så det gik i sig selv igen..

Hmmm, har ik hørt at det kunne blive værre med pumpen...

Det er nok tømt hvis det føles så blødt...det ved brystvorten kan være der hvor betændelsen sidder.

Og kan godt forstå du gerne vil af med det NU! Det eneste råd jeg kan give dig er bare at amme, amme, amme....ved det føles forfærdeligt, men det er det eneste der er at gøre  

Krydser virkelig fingre for at det ik tager så lang tid...men hvis det bliver ved til i aften, så ring til lægen igen.

Anmeld

25. juli 2011

Katja1987

MetteS81 skriver:

Hmmm, har ik hørt at det kunne blive værre med pumpen...

Det er nok tømt hvis det føles så blødt...det ved brystvorten kan være der hvor betændelsen sidder.

Og kan godt forstå du gerne vil af med det NU! Det eneste råd jeg kan give dig er bare at amme, amme, amme....ved det føles forfærdeligt, men det er det eneste der er at gøre  

Krydser virkelig fingre for at det ik tager så lang tid...men hvis det bliver ved til i aften, så ring til lægen igen.

Tusind tak..  Ja jeg vil ringe hvis ikk det er bedre lidt senere idag..

Nårrrh ja det er da nok betændelsen.. Puhaa..  

Ja jeg må bide tænderne sammen... Håber godt nok os det snart er ovre..

Men tusind tak for hjælpen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.