Katja1987 skriver:

Ja jeg har os taget 2 panodiler og den må jeg tage hver 6. time sys bare ikk rigtig det hjælper..
Ja jeg fik os det af vide med uldne sokker.. og det er hermed gjort.. så nu vil jeg prøve det med badet..
og så må der jo bare ammes.. men sys bare ikk han rigtig blir mæt.. det løber os lidt langsommere.. Men har heldigvis noget jeg har malket ud..
Hvor tit ammede i fra det dårlige bryst.. ??
Øv at panodilerne ikke virker!
Men kan forresten godt huske at der heller ikke var så meget mælk i det bryst hvor betændelsen sad!!
Jeg fik bare det ud som jeg kunne vha brystpumpen (det var forresten også nemmere at tømme brystet med den, syntes jeg) og så fik min datter det...
Lægen sagde at jeg skulle tømme det betændte bryst hver 2.-3. time, så det tømte jeg med pumpe i det interval, og så fik min datter mælk fra det andet bryst som normalt, dvs når hun var sulten hver 3.-4. time...jeg valgte dog til sidst at bruge pumpen på begge bryster (både fordi de gjorde ondt pga en amning der ikke fungerede og så fordi jeg bedre kunne holde øje med hvor meget hun fik at spise)
Kan huske at min datter blev lidt frustreret på et tidspunkt, virkede som om der ik var nok mælk, men lægen sagde at siden hendes vægt var rigtig fin, så skulle jeg ikke bekymre mig om at hun ik fik nok...vi ville ellers have suppleret op med MME, men fik det ikke anbefalet. Det fik hun dog kort tid efter fordi jeg valgte at stoppe amningen helt.
Anmeld