Er pusletaske nødvendig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

SaNiNa

Da Nicklas var lille kunne jeg ikke undvære den, nu har vi en miniature posen hvor vi har ekstra tøj, bleer, vådservietter, poser og en stofblee, sutter ja alt hvad vi sådan ved vi kan komme ud for at bruge.

Så som lille nej stor jo kunne vi nok godt, heller ikke altid vi har den med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

gabrielogisolde

nææ i grunden ikke. Man kan sagtens bruge en normal taske, der skal dog være plads til lidt af det hele. Så en plasticpose bliver dog lidt irriterende. For der skal du jo ligge alt oven på hinanden, og når du så bare lige står og mangler den der ene lille sut.... så er den forsvundet i dybet af posen..

Men en gammel rygsæk/skoletaske der vel og mærke kan sættes fast på styret at barnevognen er ok. Den skal dog kunne sidde ordenlig fast uden at du behøver at tage den af vognen for at få det du skal bruge i den...

Anmeld

1. august 2011

MorEllen

modesty skriver:

Hejsa,

jeg undrer mig lidt over hvorfor man skal købe en pusletaske. Er det virkelig så nødvendigt? Hvad skal man have i den?

Bleer, vådservietter, lidt skiftetøj? Hvad ellers?

Det kan man vel bare have i sin egen taske, evt. i nogle små poser.

Eller overser jer en milliard forskellige ting man skal have plads til i sin kæmpe pusletaske, heheh ;-)

På forhånd mange tak for svar. 

Jeg har ikke pusletaske. Har en lille stofpose i min taske  som jeg har tre bleer, vådservietter, zinksalve, skraldepose og pusleunderlag i Og det fungerer udmerket! Skal vi være væk  i længre tid tager jeg et sæt tøj med.. men det tager jo ikke så stor plass.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.