Er pusletaske nødvendig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Lise

Vi kunne på ingen måde have undværet vores. Den kører på andet barn nu, og er blevet brugt MEGET!!!! Det lykkes mig altid at fylde den... Med alt muligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

TaAsJu

Altså jeg har så mange tasker i forskellige str. Så jeg brugte ikke min, da jeg tog en af mine.. De er bare feder også større, så i stedet for en mellem og en lille havede jeg en stor.. Men min kære mand brugte den for han gad sku ikke gå rundt med en tøse taske!! Hi hi

Anmeld

24. juli 2011

MortilCilas

Jeg bruger ALTID min, og den er altid fyldt helt op. Med mindst 10 bleer, våd servietter, håndsprit (hvis jeg pusler ham hvor der ikke er en vandhane i nærheden) 5 stof bleer, legetøj, skiftetøj (da der var en periode hvor han sked ud af bleen konstant), en ske, muligvis noget mad til ham.

Anmeld

24. juli 2011

Tulle28

Jeg tænkte det samme som dig inden vi fik vores datter, synes simpelthen de fleske pusletasker man kan få er så gyselige! Jeg endte med at give mig selv en lækker, stor lædertaske med plads til det hele. Indeni havde jeg en mindre taske (a la en toilettaske) med bleer, bleposer, sprit osv.) og i selve tasken skiftetøj, stofbleer, babyalarmer og alt det andet man nu ellers har med sig 

Anmeld

24. juli 2011

Troldepussen

Jeg brugte tit min pusletaske og gør det faktisk stadigvæk... selv om min den yngste er 2½ men okay, jeg er heller ikke nogen taske dame, så går normalt ikke med takse...

Anmeld

24. juli 2011

misspippi

Jeg vil sige, at jeg har haft svært ved at undvære en pusletaske.

Jeg har brugt pusletaske til begge mine drenge. Hvis barnet gylper meget, er det ikke nok med en enkelt stofble og et sæt ekstra tøj. Så kan man hurtigt få fyldt tasken op. Desuden har der været legetøj, mad, flasker, bleer, vådservietter og mange andre ting i.

Jeg er ikke selv taskemenneske, så jeg har kun een taske og den kan der ikke være meget i.

Men en pusletaske er guld værd. Ofte følger der jo også en med barnevognen når man køber den, og så er det jo ikke en ekstra investering.

Jeg tror det er meget individuelt hvad man har behov for

Anmeld

24. juli 2011

LC

Vi bruger vores pusletaske rigtig meget... Den er altid pakket, så det er nemt at komme ud af døren.

Der er et sæt skiftetøj, bleer, pusleunderlagen, hagesmæk, vådservietter, poser til brugte bleer, stofbleer, og så plejer vi at putte lidt mad i alt efter hvad vi skal (tidligere sutteflasker og MME, nu kiks, frugt, drikkeflaske med vand)

Det praktiske ved vores pusletaske er at den kan sættes fast på styret af barnevogn/klapvogn. Specielt på klapvognen er det godt, da der ikke er ret mege plads under klapvognen, så hvis man skal handle ind, så er det rart at have det ekstra plads under vognen, til vare frem for at have en kæmpe taske til at stå der...

Men om man køber en stor taske til formålet eller en pusletaske gør ikke den store forskel... Bortset fra de fleste pusletasker har et pusleunderlagen, som baby kan ligge på. Samt en pusletaske har knapper til at spænde den fast på barnevogne styret.

Anmeld

24. juli 2011

Wimmie

Jeg regner med bare at skaffe mig en lækker rummelig taske som jeg både kan bruge som pusletaske og alm. taske (den jeg har nu er ikke særlig stor...) - så en decideret pusletaske er jeg ikke sikker på at jeg skal have.

Anmeld

24. juli 2011

Ann.

Kunne NEVER NEVER EVER undvære vores pusletaske 

Jeg har altid mange bleer, stofbleer, vådservietter, salve, tøj, poser og meget andet med. Og jeg har endda en meget stor pusletaske - Caia og ko - carry all

Anmeld

25. juli 2011

Nessie

Der fulgte en pusletaske med barnevognen, og vi brugte den meget, men blev egentlig ret hurtigt træt af at den var lidt uhandy når man havde mange pakkenellikker med, så jeg købte en pusletake-rygsæj fra Baby-Björn, og den bliver brugt hver gang vi skal ud

Og den er ikke "damet", så kæresten kan også bruge den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.