Er pusletaske nødvendig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.945 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

modesty

Hejsa,

jeg undrer mig lidt over hvorfor man skal købe en pusletaske. Er det virkelig så nødvendigt? Hvad skal man have i den?

Bleer, vådservietter, lidt skiftetøj? Hvad ellers?

Det kan man vel bare have i sin egen taske, evt. i nogle små poser.

Eller overser jer en milliard forskellige ting man skal have plads til i sin kæmpe pusletaske, heheh ;-)

På forhånd mange tak for svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Sabina92

modesty skriver:

Hejsa,

jeg undrer mig lidt over hvorfor man skal købe en pusletaske. Er det virkelig så nødvendigt? Hvad skal man have i den?

Eller overser jer en milliard forskellige ting man skal have plads til i sin kæmpe pusletaske, heheh ;-)

Jeg har en pusletaske til som passer til min banevogn, men altså den er bare ikke særlig køn så jeg har købt mig en friis & co taske

Anmeld

24. juli 2011

B&J

Jeg skal være helt ærligt det eneste vi bruger vores pusletaske til er hvis vi skal i dagpleje

når vi er ude og handle putter jeg 2 bleer vådservietter og stofblee i min taske da han var helt lille have jeg en flaske også der i og 1 sæt tøj og en body.. hvis vi skal hjem til min mor jamen der har hun altid ekstra så der behøver vi ingen ting med

såå nej jeg bruger ikke en pusletaske

Anmeld

24. juli 2011

Clisolka

modesty skriver:

Hejsa,

Jeg vil ikke se pusletasken som nødvendig. Jeg kunne sagtens have sparet de penge og brugt min egen taske 

Anmeld

24. juli 2011

skønneunger

modesty skriver:

Hejsa,

jeg købte en da jeg ventede min første, men fik den vist kun brugt et par gange. syntes det er nemmer med min egen taske og ja der var kun bleer klude poser flasker en stofble og et sæt tøj. og det fylder altså ikke meget.

Anmeld

24. juli 2011

Noahmor

modesty skriver:

Hejsa,

Jeg bruger min flere gange om ugen. Har ikke en særlig stor taske selv, så når vi er nogen steder, har jeg mad, legetøj, bleer, stofbleer mm i pusletasken. Har så købt en, jeg også kan bruge som almindelig stor taske. 

Anmeld

24. juli 2011

Karina84

Uh vi kunne ikke undvære vores... Vi har så bare den der hørte med til barnevognen og den blir flittigt brugt!

Vi har pusleunderlag med en lille tæppe (som hørte med tasken), bleer, ekstra sut, stofble, ekstra tøj, evt hue, sol-creme, affaldsposer, mad, legetøj og det var vist det ca  Vi havde slet ikke regnet med at vi ville få brugt den så meget som vi gør, men kan godt se at jo ældre han blir - jo mere propper vi i den

Anmeld

24. juli 2011

modesty

Tusind tak for svar. Jeg kan se på det hele at jeg sagtens kan klare mig med min ret så store almindelige taske. 

Anmeld

24. juli 2011

foto på lærred

modesty skriver:

Hejsa,

Vi har aldrig brugt pusletaske. Vi har brugt en hel almindelig rygsæk. Den kan ligge under barnevognen når vi har den med, og når ikke vi har barnevognen, synes jeg det er meget mere handy at have en rygsæk på ryggen så jeg har begge hænder fri.

Anmeld

24. juli 2011

modesty

foto på lærred skriver:

Vi har aldrig brugt pusletaske. Vi har brugt en hel almindelig rygsæk. Den kan ligge under barnevognen når vi har den med, og når ikke vi har barnevognen, synes jeg det er meget mere handy at have en rygsæk på ryggen så jeg har begge hænder fri.

God idé :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.