han trives som han skal
jeg tror og håber på at Furresø kommune er hurtigere end kbhs kommune mht bh plads. Jeg er indtilvidere blevet behandlet rigtig godt af dem der er her og er virkelig blevet overrasket af byen-positivt 
Mikkel har nu været uden børnehave i næsten 373 dage..!!!! 

Nu skal de til at vurdere om han har brug for det år i børnehave eller om han skal direkte videre grundet hans alder. Det sucks 
jeg har en god fornemmelse med det her sted så jeg tror ikk det vare længe før vi skal til et møde! 
Der kommer billeder når vi er helt færdige i de andre rum. Får foreksempel først en stue i august..haha..Well..har lært at leve med det-og sputnik da vi heller ikke har tv kanaler.
Lige inden flytningen blev min mor alvorligt syg. Jeg måtte rejse til jylland uden at vid ehvornår jeg kom hjem igen. det hele har været kaos og stresset,men det hjælper på det at lejligheden tager form
Det vigtigste var Mikkels værelse. Han skal ikke føle han er i vejen eller tilsidesat,så hans værelse er 90% færdigt
Mangler billeder på væggen og en lampe. Thats it 
Lucas værelse er først klar i sep tror jeg. Han vil gerne have et rødt værelse og det har vi nok ikke råd til før sep. Men alt andet når at blive klart inden han kommer hjem fra ferie hos sin mor 

Men ellers går det fint. Vi tog den rigtige beslutning i at flytte til Farum 
Anmeld