Mikkel 5½ år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Shibby

Rikke&Liam skriver:

Ham har du været heldig med

Og ja, drenge kan sagtens lege med køkkener. Liam på 2 år er helt VILD med legemad og madlavning. Han er altid med når der bliver lavet mad og hele stuen er FYLDT med legemad af forskellig slags. HVER dag

Det er jeg også Lige med undtagelse af de dage hvor han virker spejlblank og er irriterne 

Der kan man se..tror kun det er godt at drenge får lov til at lege med køkkener,dukkevogn ect  Det med legemad er sgu nice 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Shibby

MinNoah skriver:

Synes det er et fint størrelse soveværelse.... Må vi se køkken, badeværelse og stue også nu vi er igang

Vi har selv kig på hus der er 150 kvm incl en udestue... Men børneværelserne er temmelig små, det er lidt surt

Vi har ingen stue endnu da vi først har penge nok til det i august,men det er heldigvis lige om lidt 

køkkenet er under renovering. Det var røvgrimt og det er peter og hans kammerat ved at gøre noget ved. Det bliver fedt  Ligger billeder ind når det er færdigt men der er et godt stykke endnu 

Små børneværelser..Det skod..For de bliver jo ældre og de ting kommer til at fylde mere..Jeg ville fravælge det hus hvis værelserne var for små. resten lyder ellers perfekt..Øv 

Anmeld

22. juli 2011

Shibby

alberts mor<3 skriver:

hvor ser det fantastisk ud, og hvor er han dejlig ham mikkel(;

fantastisk flotte store værelser drengene har fået, og drenge kan sagtens lege med køkken,(; albert får køkkenog morgen bakke i træ i fødselsdagsgave her til september(; ham har en dukke og elsker pink, men stadig er biler også et hit(;

det vel ikk være end en pige leger med biler?

men fed kommentar til sådan en glat nakke(;

det kan de nemlig,og det syntes jeg de skal have lov til 

Han blir sikkert glad 

Kunne være at det med dukker og køkkener senere i livet giver ham en lettere normal tilgang til familielivet med madlavning og putte og baby i barnevogn osv. Hvem ved

Han blev ret paf,men så har han lært det. tror ikk på at en pige blir lebbe af turtles og bukser,lige så lidt som jeg tror at en dreng blir bøsse af køkkener og dukkevogne 

Anmeld

22. juli 2011

miinimeal

Shibby skriver:

det kan de nemlig,og det syntes jeg de skal have lov til 

Han blir sikkert glad 

Kunne være at det med dukker og køkkener senere i livet giver ham en lettere normal tilgang til familielivet med madlavning og putte og baby i barnevogn osv. Hvem ved

Han blev ret paf,men så har han lært det. tror ikk på at en pige blir lebbe af turtles og bukser,lige så lidt som jeg tror at en dreng blir bøsse af køkkener og dukkevogne 

det gør ha helt sikkert. min dreng må lege med det han ønsker såfremt det ikke er farligt osv, om det er pink eller blå røre mig ikke(;

Anmeld

22. juli 2011

Janni.

Synes det er en fed idé med et køkken til drenge, det skal vores da også have gang hvis han viser interesse for det. 

Og forresten en rigtig sød og dejlig knægt du har 

Anmeld

22. juli 2011

Shibby

mange tak

Anmeld

22. juli 2011

Lou87

Hvor fint
Og dejligt med en "sund" dreng...
Det er da også skide li meget hva de leger med altså..
Har da hørt om mange drenge der har leget med dukker osv også.
(og de fejler altså intet den dag i dag!)

Flot soveværelse også - glæder mig til og se resten

Anmeld

22. juli 2011

bullerbassen

Sikke stor han er blevet - skønne dreng

Det er nogle fine værelser I har fået lavet til drengene. Og selvfølgelig kan drenge da lege med køkkener , hvad er det for nået sludder.

Silas har et brio køkken ude ved sandkassen ....Og han elsker at køre rundt med dukkevogn

Fint du fik lukket munden på kammeraten - Er sikker på Mikkel bliver en mand der bliver super i et køkken når han bliver stor En nymoderne mand. Der hjælper sin kone.

Hvordan er det gået med instititions plads til ham ? Har I fået en ?

Anmeld

22. juli 2011

2721

Shibby skriver:

Det er hans eget værelse Lucas værelse (som ses på billedet her)er ved siden af og under opbygning Han er på ferie ved sin mor pt,så der sker ting og sager mens han er væk

Tror det er general kritik at en mor giver et køkken til sin søn. Peters kammerat spurgte i går om min søn skulle være homo siden jeg ville give ham et køkken..Spurgte så om hans datter blev lebbe fordi hun gik i bukser..Så blev der stille

Det vigtgste er at dit barn er glad,og Mikkel er hvertfald glad for sit køkken

Charlie fik da et køkken her da han blev 1år og det har ingen undret sig over

Anmeld

22. juli 2011

Mette.

Det lyder jo til han stortrives og sikke et fint værelse han har fået. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.