Shibby skriver:
Tiden flyver sgu
Han er stadig en dreng med masser af energi. Dog en dejlig dreng 
Han siger selvfølgelig bandeord,jeg er jo hans mor
og visse ting har smittet af,det er nedtur meeen der er også andre ting der har smittet af 
Vil du være sød at hjælpe mig?
Mange tak fordi du hjalp mig.
Jeg er stolt af dig.
Hvor er du dygtig.
Vil du være sød at lære mig det der?
Jeg "brøds" mig ikke om det vi skal have at spise. Jeg vil gerne være fri hvis jeg kan kan få lov.
Må jeg være sød at be om noget andet istedet?
Mange tak for mad.
Det smagte lækkert.

Foruden den primære høflighed,så er han stærk både fysisk og motorisk,hjælpsom og kærlig. Han passer meget på familien og er der hurtigt til at hjælpe hvis han høre nogen råbe av eller for helvede eller noget 
Hans interesser er indenfor elektronik og computerspil. Han kan sagtens finde ud af både stationnær,bærbar og diverse wii funktioner som jeg slet ikk kan 
Mac Queen styre stadig,dog har han udviklet en interesse gennem årerne og i går var det på tide at opfylde et ønske 
ET KØKKEN!!!! Ikke pl,astic-crap,men et solidt og skønt træ køkken 

Har hørt meget møg om at køkkner kun er for piger. Køkkner er lige så meget for drenge som bukser og klatre i træer og diverse er for piger..!
Ikea havde et neutralt køkken og det er sgu udemærket 
Mikkel er glad,superglad! Så nu er jeg glad-superglad! 

Her får i 2 billeder,et af Mikkel der leger med sit nye køkken og et af det nææstenfærdige værelse hvor man kan se han spiller wii 
KnuS fra Shibby-Mor til en dreng på
5½ år 

Og ja, drenge kan sagtens lege med køkkener. Liam på 2 år er helt VILD med legemad og madlavning. Han er altid med når der bliver lavet mad og hele stuen er FYLDT med legemad af forskellig slags. HVER dag