Mikkel 5½ år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Shibby

MinNoah skriver:

Jeg er også bedøvende ligeglad med hvad folk siger om at drenge har køkken.... Men ja den med homo, den har jeg også hørt... Tror da jeg vil fyre samme kommentar af med bukserne næste gang Jeg elskede da selv at lege med biler da jeg var lille og er da ikke lesbisk

Hvor stor er lejligheden/huset I bor i nu?

Tror jeg sgu alle drengemødre høre før eller senere ?

Jeg legede med turtles,slåsede meget og dræbte sommerfugle og spidede edderkopper sammen med drengene. Jeg er semi gift og har børn..Altså

129 kvadratmeter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Maja_4000

Sikke da et kæmpe værelse !

Vildt han allerede er så stor .. Så genudsendelse af hans fødsel igår Hehe

Selvfølgelig skal han have et køkken .. Det er jo ikke kun kvinder der laver mad ! En mand med den holdning kan i hvert fald godt skride ud af mit hjem

Anmeld

22. juli 2011

Shibby

Sikke da et kæmpe værelse !

Vildt han allerede er så stor .. Så genudsendelse af hans fødsel igår Hehe

Selvfølgelig skal han have et køkken .. Det er jo ikke kun kvinder der laver mad ! En mand med den holdning kan i hvert fald godt skride ud af mit hjem

Det er ret stort,ville gerne have haft det som soveværesle men så skulle han have værelse oppe ovenpå..Det gad vi ikke. Så har fikset det sådan at der erbørneetage og voksen etage Ret nice.. Vi har et lille soveværelse..Men det okay..Vi sover der jo kun..og sådan ikk

Som i kan se,er det ikke stort,men det er okay

Ahhh blev det genudsendt igen! For silvan da..Det stopper vel før eller senere.. Syntes dete r vildt at tiden er gået så stærkt  Nemlig..Det hjælper på det at han ser op til peter,og peter kan lave mad..Det nice

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juli 2011

Maja_4000

Shibby skriver:

Det er ret stort,ville gerne have haft det som soveværesle men så skulle han have værelse oppe ovenpå..Det gad vi ikke. Så har sikset det sådan at der erbørneetage og voksen etage Ret nice.. Vi har et lille soveværelse..Men det okay..Vi sover der jo kun..og sådan ikk

Som i kan se,er det ikke stort,men det er okay

Det er større end det soveværelse vi får , hvis vi flytter

Men vi synes Caroline skal have det største .. Så er der også plads til nr. 2 uden vi skal flytte alt for meget om Hehe

Anmeld

22. juli 2011

Shibby

Det gælder om at tænke fremad

Anmeld

22. juli 2011

Filuca

Hvis du ikke har fået nok, kan du lige gense Mikkels fødsel lige nu på kanal 5 også

Anmeld

22. juli 2011

Rikke, Liam & Linus

Shibby skriver:

Tiden flyver sgu Han er stadig en dreng med masser af energi. Dog en dejlig dreng

Han siger selvfølgelig bandeord,jeg er jo hans mor og visse ting har smittet af,det er nedtur meeen der er også andre ting der har smittet af 

Vil du være sød at hjælpe mig?

Mange tak fordi du hjalp mig.

Jeg er stolt af dig.

Hvor er du dygtig.

Vil du være sød at lære mig det der?

Jeg "brøds" mig ikke om det vi skal have at spise. Jeg vil gerne være fri hvis jeg kan kan få lov.

Må jeg være sød at be om noget andet istedet?

Mange tak for mad.

Det smagte lækkert.

Foruden den primære høflighed,så er han stærk både fysisk og motorisk,hjælpsom og kærlig. Han passer meget på familien og er der hurtigt til at hjælpe hvis han høre nogen råbe av eller for helvede eller noget

Hans interesser er indenfor elektronik og computerspil. Han kan sagtens finde ud af både stationnær,bærbar og diverse wii funktioner som jeg slet ikk kan 

Mac Queen styre stadig,dog har han udviklet en interesse gennem årerne og i går var det på tide at opfylde et ønske 

ET KØKKEN!!!! Ikke pl,astic-crap,men et solidt og skønt træ køkken 

Har hørt meget møg om at køkkner kun er for piger. Køkkner er lige så meget for drenge som bukser og klatre i træer og diverse er for piger..!

Ikea havde et neutralt køkken og det er sgu udemærket 

Mikkel er glad,superglad! Så nu er jeg glad-superglad! 

Her får i 2 billeder,et af Mikkel der leger med sit nye køkken og et af det nææstenfærdige værelse hvor man kan se han spiller wii 

KnuS fra Shibby-Mor til en dreng på 

5½ år 

Ham har du været heldig med

Og ja, drenge kan sagtens lege med køkkener. Liam på 2 år er helt VILD med legemad og madlavning. Han er altid med når der bliver lavet mad og hele stuen er FYLDT med legemad af forskellig slags. HVER dag

Anmeld

22. juli 2011

MinNoah

Synes det er et fint størrelse soveværelse.... Må vi se køkken, badeværelse og stue også nu vi er igang

Vi har selv kig på hus der er 150 kvm incl en udestue... Men børneværelserne er temmelig små, det er lidt surt

Anmeld

22. juli 2011

miinimeal

hvor ser det fantastisk ud, og hvor er han dejlig ham mikkel(;

fantastisk flotte store værelser drengene har fået, og drenge kan sagtens lege med køkken,(; albert får køkkenog morgen bakke i træ i fødselsdagsgave her til september(; ham har en dukke og elsker pink, men stadig er biler også et hit(;

det vel ikk være end en pige leger med biler?

men fed kommentar til sådan en glat nakke(;

Anmeld

22. juli 2011

Shibby

Filuca skriver:

Hvis du ikke har fået nok, kan du lige gense Mikkels fødsel lige nu på kanal 5 også

det var sgu da utroligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.