Ihhh - bliver faktisk lidt sur på mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Levi&LilysMor

HVis du ikke er til byture, så tag en tur i bio, find en dag med tøserne og så siger du til ham at du skal ud og hygge dig med pigerne så han lige skal tage bebs, for det er ikke meget han tager hende hvis det kun er når DU skal gøre rent gå i bad eller lave mad, hvorfor gør han ikke rent og laver mad ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

men du vil hellere sidde hjemme og blomstre og have ondt i røven over at din kæreste kan nyde livet... 

find nogle eller en enkelt venninde... og aftal i skal ud og spise eller i biffen. det behøver jo ikke være druk..

og så bliver kæresten hjemme med jeres datter... 

det kan du sagtens... det handler bare om at gøre det.. tag chancen. hvad kan du miste?

Det skal ikke forståes at jeg har ondt i røven - det handler mest om at jeg er lidt sur på mig selv over at jeg har det sådan med det. Dagen i dag er gået som altid når han skal noget - at jeg er helt ved siden af mig selv. Og jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ikke bare kan være kold og ligeglad med det.

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Hvis du ikke har lyst til at tage ud er det også fint. Men kæresten kunne jo sagens tage den lille med ud på besøg, så du har lidt alene-hyggetid derhjemme.

Og så skal han simpelthen have at vide at i ferierne står i op hver anden dag med den lille, så den anden kan sove længe, og det samme i weekenderne, man må altså deles om morgentjanserne, det er ikke kun et mor-job

Har været sammen med ham i 3 år - han kan ikke komme op. Han står op 15 min. før han skal være på job. Bare i dag sov han til kl. 10, selvom jeg havde sat hans vækkeur til kl. 8 (stod selv op kl. 6 med vores datter)

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Mikkel's mor <3 skriver:

jeg selv er lidt som dig. gider ikke i byen osv.
istedet tager jeg og gør noget for mig selv, frisør, massør eller noget i den stil.. måske det også var en mulighe for dig. ?

Lyder så skønt..

Anmeld

22. juli 2011

Shibby

june1987 skriver:

jeg tænker lidt, giver han dig ikke pusterum?

og måske lave noget alene sammen en dag ville kunne hjælpe

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Oktoberbaby11 skriver:

HVis du ikke er til byture, så tag en tur i bio, find en dag med tøserne og så siger du til ham at du skal ud og hygge dig med pigerne så han lige skal tage bebs, for det er ikke meget han tager hende hvis det kun er når DU skal gøre rent gå i bad eller lave mad, hvorfor gør han ikke rent og laver mad ?

Han gør det kun når det passer ham. Plus igår skulle have få hende til at sove mens jeg lavede mad. Det kunne han ikke, så han opgav og jeg fik lavet mad og puttet hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.