Ihhh - bliver faktisk lidt sur på mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Diana...

sarahb skriver:

du behøver ikke tage i byen, men på cafe, i bio, ud og spise, hos veninderne.. ja et eller andet. Du SKAL lidt ud... Bare så du ikke bliver en bitter kone hver gang han skal ud og ha lidt socialt!!!

Ud ud ud ud med dig og hyg med tøserne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

du behøver ikke tage i byen, men på cafe, i bio, ud og spise, hos veninderne.. ja et eller andet. Du SKAL lidt ud... Bare så du ikke bliver en bitter kone hver gang han skal ud og ha lidt socialt!!!

Ud ud ud ud med dig og hyg med tøserne.

Har desværre ikke de tøser af hænge ud med.. Troede jeg fik veninder i mødregruppen - men de mødes bag min ryg (og er nu begyndte at have faste tøsehygge-dag uden mig)

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

june1987 skriver:

jeg har det på samme måde som dig, gider ikke alt det veninde halløj men i stedet for jeg det puste rum til at tage ind og shoppe og hygge med mig selv et par timer det hjælper

Jeg kommer en del ud i hverdagene - tager meget i center, dog er det med datteren i barnevognen.. Og de ture elsker jeg

Anmeld

22. juli 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Ved det - men har det ikke så godt med at komme ud. Kommer ofte til at føle mig som 3. hjul.. Har været ude 2 gange på 9 mdr. - den første gang var min polterabend (med min svigermor, svigerinde, min mands tante og en bekendt - ingen af mine veninder dukket op, deres begrundelse: de havde ikke råd) og den anden gang var med mødregruppe (den tur var total spild af min tid - de ville ikke danse, kun flirte med andre fyre end deres mænd og kærester)

men du vil hellere sidde hjemme og blomstre og have ondt i røven over at din kæreste kan nyde livet... 

find nogle eller en enkelt venninde... og aftal i skal ud og spise eller i biffen. det behøver jo ikke være druk..

og så bliver kæresten hjemme med jeres datter... 

det kan du sagtens... det handler bare om at gøre det.. tag chancen. hvad kan du miste?

Anmeld

22. juli 2011

sarahb

Anonym skriver:

Har desværre ikke de tøser af hænge ud med.. Troede jeg fik veninder i mødregruppen - men de mødes bag min ryg (og er nu begyndte at have faste tøsehygge-dag uden mig)

øv øv så må du ud i noget andet socialt hvor du kan bonde med nogle. at være i centret med datteren er ikk det samme som at komme ud og få et pusterum, gøre sig lækker, nyde aftenen uden at tænker på baby osv. Det giver så meget i sidste ende..

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

men du vil hellere sidde hjemme og blomstre og have ondt i røven over at din kæreste kan nyde livet... 

find nogle eller en enkelt venninde... og aftal i skal ud og spise eller i biffen. det behøver jo ikke være druk..

og så bliver kæresten hjemme med jeres datter... 

det kan du sagtens... det handler bare om at gøre det.. tag chancen. hvad kan du miste?

Er desværre en som har det bedst hjemme

Anmeld

22. juli 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

så bed din kæreste tage datteren med til bedsteforældrene og inviter en venninde hjem til noget middag.. og en hyggelig film...

det er et hav af muligheder..

og hvis du ikke vil ud og den slags, så kan du ikke tillade dig at have ondt i røven over din kæreste kan finde ud af at hygge sig. så gælder det om at finde ud af om du stoler på ham og hvis du har nogle issues må du sætte dine grænser klart og tydeligt

Anmeld

22. juli 2011

Nessie

Hvis du ikke har lyst til at tage ud er det også fint. Men kæresten kunne jo sagens tage den lille med ud på besøg, så du har lidt alene-hyggetid derhjemme.

Og så skal han simpelthen have at vide at i ferierne står i op hver anden dag med den lille, så den anden kan sove længe, og det samme i weekenderne, man må altså deles om morgentjanserne, det er ikke kun et mor-job

Anmeld

22. juli 2011

Mikkel's mor <3

Anonym skriver:

jeg selv er lidt som dig. gider ikke i byen osv.
istedet tager jeg og gør noget for mig selv, frisør, massør eller noget i den stil.. måske det også var en mulighe for dig. ?

Anmeld

22. juli 2011

Jonatansmor

Nessie skriver:

Hvis du ikke har lyst til at tage ud er det også fint. Men kæresten kunne jo sagens tage den lille med ud på besøg, så du har lidt alene-hyggetid derhjemme.

Og så skal han simpelthen have at vide at i ferierne står i op hver anden dag med den lille, så den anden kan sove længe, og det samme i weekenderne, man må altså deles om morgentjanserne, det er ikke kun et mor-job

Hold da fast hvor har du RET!!

Og det gode i sådan en aftale er, at pludseligt er det ikke kun moar der duer, næææh nej så kan farmand lige pludseligt også godt virke og vupti - frie mor-hænder til alt det andet vi aldrig når

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.