Ihhh - bliver faktisk lidt sur på mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.663 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. juli 2011

Anonym trådstarter

Så sker det (igen) - manden skal i byen med drengene.. Drenge som er sinlger - dog nogle få har kærester, men ingen børn. Dreng som kan tee sig som de vil (selv dem med kærester kan - for deres piger gør det samme når de er i byen), kan sove lige så længe de vil næste morgen, skal ikke tænke på børn, mad eller andet end dem selv.

Nu skal de afsted, og jeg sidder med den kedelig følelse i maven - hader når de skal i byen, for ved at min mand og jeg kommer op og skænes, både om økonomi og andre ting. Ville øsnke jeg var kold som de andre piger, og bare var ligeglad med bytur og weekenden.. Men min mand har ferie i denne uge. Dog er 2 dage gået med T.F. på tv, 2 aftner på fodbold med drengene og 2 dage i sengen (sygdom) og vi har altså kun 5. feriedag i dag.. Nu kommer jeg til at være alene med bettepigen (som er ved at få tænder) igen igen, og ved han INTET kan imorgen - han sover nok til kl. 10 (som i dag)..

Er dog sur på mig selv, over jeg ikke kan give ham det pustrum..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

june1987

jeg tænker lidt, giver han dig ikke pusterum?

og måske lave noget alene sammen en dag ville kunne hjælpe

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

june1987 skriver:

Tja, både og med det pusterum. Han er god til at tage vores datter, men det er mest vist jeg skal lave mad, gør rent eller i bad. Jeg er ikke typen som gider byture mere, og vist vi laver noget ham og jeg, er vores datter hos min svigermor og svigerfar, hvilkte jeg ikke synes han altid skal være. Jeg står op med vores datter hver dag kl. 6/6.30 - også i weekenden og i hele denne ferie. Jeg giver hende alle måltiderne, og putter hende til alle lure. Det er både hans og min skyld, jeg er ikke god til at spørge om hjælp og han tilbyder ikke.

Anmeld

22. juli 2011

Isabella_mor

you need to get out girl.

det lyder for mig som at du holder dig selv tilbage... kan du så hanke op i dig selv. der skal også være plads til dig... og du skal ud. du trænger til at komme ud... afsted med dig... ud af fjerene..

Anmeld

22. juli 2011

Jonatansmor

june1987 skriver:

Også min reaktion, pusterum er noget man kan få når den anden part har overskuddet til at give det. Ikke fordi man lige får lyst.

Hvornår var du sidst ude med tøserne, helt alene og manden var hjemme ved ungerne?
Når han så er ude, tager han så over morgenen efter, så du har lidt alenetid? Eller er det dit ansvar før, under og efter pusterum? For så kan jeg ærlig talt godt forstå du har lidt svært ved at sluge den pille....

Anmeld

22. juli 2011

sarahb

du behøver ikke tage i byen, men på cafe, i bio, ud og spise, hos veninderne.. ja et eller andet. Du SKAL lidt ud... Bare så du ikke bliver en bitter kone hver gang han skal ud og ha lidt socialt!!!

Ud ud ud ud med dig og hyg med tøserne.

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

you need to get out girl.

det lyder for mig som at du holder dig selv tilbage... kan du så hanke op i dig selv. der skal også være plads til dig... og du skal ud. du trænger til at komme ud... afsted med dig... ud af fjerene..

Ved det - men har det ikke så godt med at komme ud. Kommer ofte til at føle mig som 3. hjul.. Har været ude 2 gange på 9 mdr. - den første gang var min polterabend (med min svigermor, svigerinde, min mands tante og en bekendt - ingen af mine veninder dukket op, deres begrundelse: de havde ikke råd) og den anden gang var med mødregruppe (den tur var total spild af min tid - de ville ikke danse, kun flirte med andre fyre end deres mænd og kærester)

Anmeld

22. juli 2011

Anonym trådstarter

Jonatansmor skriver:

Også min reaktion, pusterum er noget man kan få når den anden part har overskuddet til at give det. Ikke fordi man lige får lyst.

Hvornår var du sidst ude med tøserne, helt alene og manden var hjemme ved ungerne?
Når han så er ude, tager han så over morgenen efter, så du har lidt alenetid? Eller er det dit ansvar før, under og efter pusterum? For så kan jeg ærlig talt godt forstå du har lidt svært ved at sluge den pille....

Er flyttet langt hjemmefra - så har ikke rigtig nogle veninder her. De få jeg har, er enten nogle som ikke går i byen eller nogle som bare er bekendte..

Det hele er mit ansvar..

Anmeld

22. juli 2011

june1987

Anonym skriver:

Ved det - men har det ikke så godt med at komme ud. Kommer ofte til at føle mig som 3. hjul.. Har været ude 2 gange på 9 mdr. - den første gang var min polterabend (med min svigermor, svigerinde, min mands tante og en bekendt - ingen af mine veninder dukket op, deres begrundelse: de havde ikke råd) og den anden gang var med mødregruppe (den tur var total spild af min tid - de ville ikke danse, kun flirte med andre fyre end deres mænd og kærester)

jeg har det på samme måde som dig, gider ikke alt det veninde halløj men i stedet for jeg det puste rum til at tage ind og shoppe og hygge med mig selv et par timer det hjælper

Anmeld

22. juli 2011

Mettefpigen

Jeg kan godt forstå dig.... Hvis du aldrig laver noget for dig, så er det da surt hver gang han skal noget.... Du skal da bare slå hånden i bordet og sige at nu skal du ud, også passer han barnet!!... Du skal også ud og nyde dig selv og dine venner/veninder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.