Han er så plat!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Mettefpigen

Synes jeg sagtens du kan... Min kæreste er pokerspiller så han har også temperament når han spiller og hånden kan godt ryge hårdt ned i sofaen engang imellem så man får et chok.. Og jeg kan godt komme med nogle bandeord engang imellem  Og jeg har også sagt til ham at når den lille kommer så er det slut med råbe og slå hånden i sofaen og sådan nogle ting.... Og jeg arbejder også med bandeordene.. hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Haha ja, min søn ved i hvert fald godt at man ikke "må" bande -Og at mor bander for meget!

En dag hvor vi havde været ude og køre i bil, kørte han rundt på sine røde scooter herhjemme og råbte: "Hvad sker der mand, kør nu for heeeeeeelvede" -Hvor mon han havde hørt det fra? Ups 

Ha hahvor sødt..

Anmeld

21. juli 2011

Den kommende far

Anonym skriver:

Ja det rigtig.. Tak..

your welcome

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/ 

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Synes jeg sagtens du kan... Min kæreste er pokerspiller så han har også temperament når han spiller og hånden kan godt ryge hårdt ned i sofaen engang imellem så man får et chok.. Og jeg kan godt komme med nogle bandeord engang imellem  Og jeg har også sagt til ham at når den lille kommer så er det slut med råbe og slå hånden i sofaen og sådan nogle ting.... Og jeg arbejder også med bandeordene.. hihi..

Ja præcis det samme her.. han kan tænde helt af og man kan godt blive ked når hans temperament er sådan.. så hvis jeg kan føle det sådan.. hvordan vil vores lille så ikke have det.. men må nævne det for ham hvis det bliver aktuelt når hun bliver ældre..

Anmeld

21. juli 2011

Mettefpigen

Anonym skriver:

Ja præcis det samme her.. han kan tænde helt af og man kan godt blive ked når hans temperament er sådan.. så hvis jeg kan føle det sådan.. hvordan vil vores lille så ikke have det.. men må nævne det for ham hvis det bliver aktuelt når hun bliver ældre..

Synes sagtens du kan sige noget nu... Men bare mere for at høre om han selv har tænkt over om der er nogle ting som måske skal ændres lidt når den lille kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.