Han er så plat!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.216 visninger
34 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste er håndværker.. som man siger håndværkere er..
Prutter, bøvser, bander, snakker om damer og joker hinanden helt vildt..
Han er uden tvivl det ALLER bedste der er sket mig.. han har så mange andre sider end ovenstående
Men nu vi har fået en lille tænker jeg på fremtiden.. han er den bedste far og mand man kunne ønske sig..
Kærlig, loyal, ærlig, viser mig respekt, passer på mig osv osv..
Men altså... ihh nu tænker jeg jo meget på vores lille.. synes jo ikke h*n skal vokse op med bande ord, platte ting osv.. men kan ikke ændre ham.. og vil jeg heller ikke.. kan man tillade sig at bede ham om at ned tone det når vores lille mus bliver ældre og bedre forstår??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Anonym

Anonym skriver:

Han er uden tvivl det ALLER bedste der er sket mig.. han har så mange andre sider end ovenstående
Men nu vi har fået en lille tænker jeg på fremtiden.. han er den bedste far og mand man kunne ønske sig..
Men altså... ihh nu tænker jeg jo meget på vores lille.. synes jo ikke h*n skal vokse op med bande ord, platte ting osv.. men kan ikke ændre ham.. og vil jeg heller ikke.. kan man tillade sig at bede ham om at ned tone det når vores lille mus bliver ældre og bedre forstår??

Jeg tror faktisk, at det kommer helt automatisk Det gjorde det i hvert fald med min eks Men ja... nu er vores barn også kun 9 mdr. gammel, men jeg kan se mere far og mindre drengerøv, når han er her og besøger sin søn. Håber også han er sådan, når han selv skal have ham ... han er dog ikke håndværker, men ja... mange af tingene deler han da stadig med din fyr. Kan huske det fyldte meget for mig, dengang vi var sammen, men lige nu er vi jo så ikke sammen, så nu er det ikke mit 'problem' mere Men snak da endelig med ham, for så har han da fået en chance for at ændre sig lidt

Anmeld

21. juli 2011

Mi

Mon ikke det kommer helt af sig selv, som årene går, han bliver jo også ældre. 

Jeg syntes ikke at sjofle vittigheder og voldsom banden er et særligt godt mix med et stort barn, men omvendt, når han nu er den god og opmærksom far, så er jeres barn jo stadig heldig at have ham i sit liv.

Jeg syntes ikke du skal sige noget til ham, før det evt påvirker barnet.

Anmeld

21. juli 2011

Noneother

S´følig kan du det.

Der er vel heller ikke nogen af os andre der lufter 100% for vores unger. Det handler jo osse om at være en god rollemodel. Så må man sgu gemme bodegasnakken til kammeraterne.

Hvis man bare lader den lille høre alt, kan det meget vel ende som med hende der Joy fra singleliv. Det kan vi ikke ha´vel 

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Mon ikke det kommer helt af sig selv, som årene går, han bliver jo også ældre. 

Jeg syntes ikke at sjofle vittigheder og voldsom banden er et særligt godt mix med et stort barn, men omvendt, når han nu er den god og opmærksom far, så er jeres barn jo stadig heldig at have ham i sit liv.

Jeg syntes ikke du skal sige noget til ham, før det evt påvirker barnet.

Hi hi ja han bliver jo ældre.. men er altså 34 nu.. så jo ikke fordi han er vildt ung.. han er bare sådan..
Men ja han er så meget for vores lille og er super god med hende.. De har allerede noget helt specielt sammen selvom hun er meget ny..
Men har bare tænkt så meget på det..

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

S´følig kan du det.

Der er vel heller ikke nogen af os andre der lufter 100% for vores unger. Det handler jo osse om at være en god rollemodel. Så må man sgu gemme bodegasnakken til kammeraterne.

Hvis man bare lader den lille høre alt, kan det meget vel ende som med hende der Joy fra singleliv. Det kan vi ikke ha´vel 

Ha ha nu har jeg aldrig set single liv.. men nej vil sikkert ikke have hun bliver sådan
Ja måske det kommer af sig selv at han snakker mere ordentlig osv når hun bliver ældre og forstår..
Håber jeg..

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror faktisk, at det kommer helt automatisk Det gjorde det i hvert fald med min eks Men ja... nu er vores barn også kun 9 mdr. gammel, men jeg kan se mere far og mindre drengerøv, når han er her og besøger sin søn. Håber også han er sådan, når han selv skal have ham ... han er dog ikke håndværker, men ja... mange af tingene deler han da stadig med din fyr. Kan huske det fyldte meget for mig, dengang vi var sammen, men lige nu er vi jo så ikke sammen, så nu er det ikke mit 'problem' mere Men snak da endelig med ham, for så har han da fået en chance for at ændre sig lidt

Ja måske det gør.. håber jeg virkelig!!

Anmeld

21. juli 2011

Den kommende far

Anonym skriver:

Jeg bander mange gange  løbet af en dag men jeg er meget bevidst om ikke skal gøre foran mine børn når jeg får sådanne nogle så mon ikke også han tænker over det

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/ 

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Den kommende far skriver:

Jeg bander mange gange  løbet af en dag men jeg er meget bevidst om ikke skal gøre foran mine børn når jeg får sådanne nogle så mon ikke også han tænker over det

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/ 

Jo det håber jeg.. men det jeg frygter er jo fordi det ikke kun er banderi.. det er hele holdningen.. hele måden at være sammen på (altså når han er sammen med gutterne) osv..  derfor jeg frygter om det vil ændres..

Anmeld

21. juli 2011

Mi

Anonym skriver:

Hi hi ja han bliver jo ældre.. men er altså 34 nu.. så jo ikke fordi han er vildt ung.. han er bare sådan..
Men ja han er så meget for vores lille og er super god med hende.. De har allerede noget helt specielt sammen selvom hun er meget ny..
Men har bare tænkt så meget på det..

Nej, kan godt se at han ikke er nogen ungharer så  Men mon ikke opgaven modner ham, det har man jo før set

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.