Han er så plat!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Mor.til.stjernebørn

Jeg tror nu også det kommer helt af sig selv.. Jeg kan allerede mærke forandringer ved min mand, efter vi fandt ud af jeg var gravid... Og det er altså kun 2½ md. siden

Men prøv at forklare ham, at når jeres lille pige bliver omkring de 1½-2 år, så forstår hun altså alt... Og så ville det nok være en meget god ting for ham at have "lært" at snakke "ordentligt" når hun er i nærheden... Så som der også bliver nævnt, så må han gemme den grove snak til hyggeaftenerne med gutterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Den kommende far

Anonym skriver:

Jo det håber jeg.. men det jeg frygter er jo fordi det ikke kun er banderi.. det er hele holdningen.. hele måden at være sammen på (altså når han er sammen med gutterne) osv..  derfor jeg frygter om det vil ændres..

alle mine kammerater inkl mig selv er helt anderledes når vi er sammen end vi er normalt det er bare noget så prmtivt som mandehørm

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/ 

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Den kommende far skriver:

alle mine kammerater inkl mig selv er helt anderledes når vi er sammen end vi er normalt det er bare noget så prmtivt som mandehørm

MVH

Den kommende far

Ja lige præcis..  folk siger tit jamen (kærestens navn) er sådan og sådan.. så står jeg bare øhhh nej.. han er en HELT anden med mig.. Nogen gange tvivler jeg på "hvem han egentlig er"... er det facade med mig eller med de andre.. Tit når de står og siger/fyre noget af spørger jeg ham efterfølgende også siger han altid "det bare gas.. jeg er håndværker"... Er det sådan med mænd..??

Anmeld

21. juli 2011

Den kommende far

Anonym skriver:

Ja lige præcis..  folk siger tit jamen (kærestens navn) er sådan og sådan.. så står jeg bare øhhh nej.. han er en HELT anden med mig.. Nogen gange tvivler jeg på "hvem han egentlig er"... er det facade med mig eller med de andre.. Tit når de står og siger/fyre noget af spørger jeg ham efterfølgende også siger han altid "det bare gas.. jeg er håndværker"... Er det sådan med mænd..??

ja alle mænd er anderledes når de er sammen med drengene end de er med kæresten

MVH

Den kommende far

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Nej, kan godt se at han ikke er nogen ungharer så  Men mon ikke opgaven modner ham, det har man jo før set

Jo det tror jeg virkelig godt det kunne.. han har levet som ungkarl indtil vi mødtes.. og havde egentlig droppet hans drøm om familie.. så måske han bare lige skal "omstilles".. Selvom vi snart har været sammen i 3 år

Anmeld

21. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

JA, det er sådan med mænd...

og pas på med at lave ham om, for det finder de sig ikke i længden...

kvinder er da heller til at holde ud, når de er sammen med tøserne, men mere afslappet, når de er sammen med manden....

trror du skal slappe af og lade ham være ham....  ellers mister du ham...

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Den kommende far skriver:

ja alle mænd er anderledes når de er sammen med drengene end de er med kæresten

MVH

Den kommende far

Ok men hvem er så den "ægte".. For jeg kan absolut bedst lide ham som han er sammen med mig...  
f.eks. en dag sad vi og så hende linse i tv.. der synes han at hendes bryster var ALLLLT for store og passede slet ikke og han bedre kunne lide bløde og "gramse" indbydende.. men så sad han sammen med 3 kollegaer også sad han og grinte med som om de bare var det bedste i verden og det ikke kunne blive stort nok

Anmeld

21. juli 2011

Den kommende far

Anonym skriver:

Ok men hvem er så den "ægte".. For jeg kan absolut bedst lide ham som han er sammen med mig...  
f.eks. en dag sad vi og så hende linse i tv.. der synes han at hendes bryster var ALLLLT for store og passede slet ikke og han bedre kunne lide bløde og "gramse" indbydende.. men så sad han sammen med 3 kollegaer også sad han og grinte med som om de bare var det bedste i verden og det ikke kunne blive stort nok

det er altså ikke noget du skal tage alvorligt.. mange er også anderledes når de er sammen med famlien, på arbejde eller i sportsforening end de er normalt

MVH

Den kommende far

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

JA, det er sådan med mænd...

og pas på med at lave ham om, for det finder de sig ikke i længden...

kvinder er da heller til at holde ud, når de er sammen med tøserne, men mere afslappet, når de er sammen med manden....

trror du skal slappe af og lade ham være ham....  ellers mister du ham...

Ja det vil jeg VIRKELIG IKKE !!!  Elsker den mand mere end man aner.. men vil heller ikke ændre ham.. men når hun bliver ældre kan man vel godt tillade sig at spørge om han vil tone lidt ned med banderiet og bøvsen osv.. Men kan jo se om han selv ændre sig eller om det kommer til at påvirke vores datter..

Anmeld

21. juli 2011

132319

Jeg synes bare du skal lade ham være som han er -Han lyder sjov

Igen børn tager skade af at høre bandeord -Herhjemme er det mig der bander som en havnearbejder og jeg bliver altid sat på plads af Hjalte på 3 ½

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.