Er jeg en dårlig mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Mi

Du bliver ikke en dårlig mor af at dit barn ligger og græder lidt fordi du spiser, i så fald ville alle tvillingemødre være dårlige mødre. Jeg måtte ofte lade den ene græde, men jeg ordnede den anden.

Men hvis du har det skidt med det, så overvej at bærer barnet i en vikle eller en slynge, så kan du have baby tæt på kroppen, samtidig med du har begge hænder fri.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

MyLove E

Mi skriver:

Du bliver ikke en dårlig mor af at dit barn ligger og græder lidt fordi du spiser, i så fald ville alle tvillingemødre være dårlige mødre. Jeg måtte ofte lade den ene græde, men jeg ordnede den anden.

Men hvis du har det skidt med det, så overvej at bærer barnet i en vikle eller en slynge, så kan du have baby tæt på kroppen, samtidig med du har begge hænder fri.

Tak for dit svar :-) Jeg var bare så træt, ked og sulten. Og vidste ikke hvad jeg skulle gøre ...

Anmeld

21. juli 2011

Mi

Tauf skriver:

Tak for dit svar :-) Jeg var bare så træt, ked og sulten. Og vidste ikke hvad jeg skulle gøre ...

Det er også helt fint. Han har en super mor som bekymre sig om at gøre det bedste for ham, hvad mere kan et barn ønske sig

Anmeld

21. juli 2011

MyLove E

Mi skriver:

Det er også helt fint. Han har en super mor som bekymre sig om at gøre det bedste for ham, hvad mere kan et barn ønske sig

Mange tak :-) Lige hvad jeg havde brug for at høre :-)

Jeg er ikke helt sikker på om han måske er ved at få tænder..

Anmeld

21. juli 2011

Mi

Tauf skriver:

Mange tak :-) Lige hvad jeg havde brug for at høre :-)

Jeg er ikke helt sikker på om han måske er ved at få tænder..

Det kan jo godt være, du kan få noget lokalbedøvende til at smøre hans gummer i. Ellers kan en slynge være en god ting til at skabe tryghed.

Anmeld

21. juli 2011

MyLove E

Mi skriver:

Det kan jo godt være, du kan få noget lokalbedøvende til at smøre hans gummer i. Ellers kan en slynge være en god ting til at skabe tryghed.

Jeg vil ringe til SP i morgen.. :-)

Anmeld

21. juli 2011

raca

spædsbørns gråd skal gøre ondt på moren og moren skal reagere på det... selvom man ikke altid kan..

men jeg harn u altid spist min mad med et barn på armen.. den smagte pænt dårligt med et ked barn i baggrunden..

så jeg begyndte og bruge vikle og slynger.. og der sov den urolige jeg har gerne 3 timer i.. men ca 15 min af gangen hvis jeg ikke var der. sådan gjorde vi til han var ca 4 mdr.

Anmeld

21. juli 2011

Mi

Tauf skriver:

Jeg vil ringe til SP i morgen.. :-)

Rigtig god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.