Er jeg en dårlig mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

MyLove E

Mange tak for jeres svar..I er rigtig søde :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Nessie

Jeg tænkte på, om han måske er sulten?

Daniel græd også hele tiden, og blev lagt til brystet konstant, og ville kun sove i barnevognen, så længe vi gik med ham.
Og det viste sig at jeg slet ikke havde mælk nok til ham, så det hjalp, da vi gik over til at supplere med MME.

Og selvfølgelig sker der ikke noget ved at han ligger og klynker mens du lige får noget at spise

Anmeld

21. juli 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Du er bestemt ikke en dårlig mor på nogen måder....

Som de andre skriver, så skal du jo også lade op og have energi til at kunne fungere...

Jeg må blank indrømme, at jeg har ladet den store græde... jeg viste han var spist af, tør numse og havde sovet... men alligevel græd han som spæd... han havde lidt kolik... jeg var på daværende tidspunkt ikke sammen med faderen, så stod med det hele selv i det daglige... så han fik lov at ligge engang imellem... så jeg kunne komme på toilettet eller få mad... det var fysisk en meget hård periode... jeg havde ikke familie, som kunne tage ham, men heldigvis kom der en veninde i ny og næ, som tog ham og jeg fik sovet.... idag er han er velfungerende dreng, som altid er glad og nysgerrig.....

men jeg ville nok undersøge det med maden, for det er tit det som er gal, når de græder over hele dagen og tager korte hvil... han føler sig nok ikke mæt nok.... ellers har jeg hørt flere sige, at kiropraktor er sagen.....

Anmeld

21. juli 2011

elvital

Tauf skriver:

Eller er det okay at jeg lader ham ligge og små græde, mens jeg får lidt at spise?

Han græder hele tiden, og vil kun ligge i mine arme, og der græder han også. Han sover ikke rigtig, kun 10-15 af gangen. Jeg er så træt, og sulten.

det er meget frustrerende! Mit bedste råd til dig er slyngevuggen!!! Jeg kan selv huske hvordan det var, og det var virkelig slyngevuggen som gjorde den kæmpe forskel for mig! Den var guldværd!!!!!!!!

Hvor gammel en baby taler vi om?

Der står nemlig at vuggen kan bruges til de er cirka 12-24 mdr... men min søn voksede ud af den efter 5mdr. MEN fortryder absolut ikke at jeg købte den...

Hvis du ikke ved hvilken vugge jeg taler om så er der et link her:

http://www.babydimser.com/2011/07/den-magiske-slyngevugge.html

Anmeld

21. juli 2011

mia1981

Tauf skriver:

Eller er det okay at jeg lader ham ligge og små græde, mens jeg får lidt at spise?

Han græder hele tiden, og vil kun ligge i mine arme, og der græder han også. Han sover ikke rigtig, kun 10-15 af gangen. Jeg er så træt, og sulten.

Jeg er alene med min drneg på 3 mdr og en på 7 år... og min lille får altså også lov at ligge at græde...  men det er mege fordi jeg prøver at undgå at han forventer jeg tager ham op med det sammen OG så er tiden der bare ikke når man skal klare alting selv.

Så jeg syntes ikke du er en dårlig mor.... og mad skal du da have. Det er i forvejen ikke meget man når at spise når man er på barsel

Anmeld

21. juli 2011

LC

Bare lige et forslag... Du skal selvfølgelig have noget at spise. Men er han mere rolig når han hænger på dig? eller græder han lige meget om han ligger selv eller du siddr med ham.

Tænkte lidt at det kunne være en ide med en vikle/bæresele eller slynge.. Så kan han sidde på dig, og duu har armene fri, så du kan spise...

Vi har haft en bæresele fra babybjørn og den har min datter siddet i de dage hvor hun ikke gad andet end at hænge på os.. Den har været effektiv, feks, når man skulle stå og lave mad...

Anmeld

21. juli 2011

MyLove E

LC skriver:

Bare lige et forslag... Du skal selvfølgelig have noget at spise. Men er han mere rolig når han hænger på dig? eller græder han lige meget om han ligger selv eller du siddr med ham.

Tænkte lidt at det kunne være en ide med en vikle/bæresele eller slynge.. Så kan han sidde på dig, og duu har armene fri, så du kan spise...

Vi har haft en bæresele fra babybjørn og den har min datter siddet i de dage hvor hun ikke gad andet end at hænge på os.. Den har været effektiv, feks, når man skulle stå og lave mad...

Vi har sådan en, men den er han ikke særlig glad for den. Men vil prøve den igen.

Naboen gik en tur med ham i barnevognen mens jeg sov lidt :-)

Anmeld

21. juli 2011

LC

Tauf skriver:

Vi har sådan en, men den er han ikke særlig glad for den. Men vil prøve den igen.

Naboen gik en tur med ham i barnevognen mens jeg sov lidt :-)

Skønt at du har nogle gode naboer... Det gør virkelig meget lige at få lidt "fri"...

Nu kender jeg ikke så meget til forskellene, men kan jo være din dreng hellere vil sidde i f.eks en slynge, frem for bæresele. De sidder jo forskelligt i dem. Hvis du er i en mødregruppe eller kender andre der har en "bæredims" som ikke er ens som den du har, så spørg om du må prøve den... Hvis det fungere kan du så købe en.. Ville være ærgeligt at købe en ny, hvis den så heller ikke er et hit...

Anmeld

21. juli 2011

MyLove E

sne190810 skriver:

- Og NEJ  Du er ikke i nærheden af at være en dårlig mor

Mange tak det er jeg glad for at høre :-)

Anmeld

21. juli 2011

MyLove E

LC skriver:

Skønt at du har nogle gode naboer... Det gør virkelig meget lige at få lidt "fri"...

Nu kender jeg ikke så meget til forskellene, men kan jo være din dreng hellere vil sidde i f.eks en slynge, frem for bæresele. De sidder jo forskelligt i dem. Hvis du er i en mødregruppe eller kender andre der har en "bæredims" som ikke er ens som den du har, så spørg om du må prøve den... Hvis det fungere kan du så købe en.. Ville være ærgeligt at købe en ny, hvis den så heller ikke er et hit...

Vi har prøvet den i dag hvor min mand havde ham i den, der faldte han i søvn :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.