Er jeg en dårlig mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.546 visninger
27 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

MyLove E

Eller er det okay at jeg lader ham ligge og små græde, mens jeg får lidt at spise?

Han græder hele tiden, og vil kun ligge i mine arme, og der græder han også. Han sover ikke rigtig, kun 10-15 af gangen. Jeg er så træt, og sulten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

sne190810

Hvis du ikke får noget energi i form af mad, er du jo selv ikke meget værd. Put ham så godt du kan, evt i hans lift (ved ikke hvor gammel han er?!) og med en sut/bamse/nusseklud.

Har du prøvet at køre en tur med barnevognen, og få ham til at sove på den måde? Frisk luft kan for begge parter gøre underværker.

I lyder begge to til at være overtrætte i dén grad, og trænge til en god gang hvile. Og mad.

Anmeld

21. juli 2011

sne190810

- Og NEJ  Du er ikke i nærheden af at være en dårlig mor

Anmeld

21. juli 2011

B&J

nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er men har du ikke en vippestol/skråstol??

når jeg var sulten kæresten på arbejde så satte jeg ham i den vippede med foden og smilte og snakkede med ham mens jeg spiste

Og NEJ du er ingen dårlig mor.. du skal også have mad så du kan få energi

Anmeld

21. juli 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
Tauf skriver:

Eller er det okay at jeg lader ham ligge og små græde, mens jeg får lidt at spise?

Han græder hele tiden, og vil kun ligge i mine arme, og der græder han også. Han sover ikke rigtig, kun 10-15 af gangen. Jeg er så træt, og sulten.

JA !

En sulten og træt mor, dur ikke til et barn der kræver ekstra af dig.

Spis hurtigt, men spis...

//Mette

Anmeld

21. juli 2011

Diana...

Nej du er ikke en dårlig mor!!! Det er hård at de tuder hele tiden ved præcis hvordan du har det. Hvor gammel er han? Har du prøvet at være til kiropraktor med ham? Min datter døjer rigtig meget med spændninger i ryggen og derfor har hun grædt rigtig rigtig meget nu vi begynd at gå fast til kiropraktor og det hjælper så meget! 

Kram til dig. 

Anmeld

21. juli 2011

MyLove E

sne190810 skriver:

Hvis du ikke får noget energi i form af mad, er du jo selv ikke meget værd. Put ham så godt du kan, evt i hans lift (ved ikke hvor gammel han er?!) og med en sut/bamse/nusseklud.

Har du prøvet at køre en tur med barnevognen, og få ham til at sove på den måde? Frisk luft kan for begge parter gøre underværker.

I lyder begge to til at være overtrætte i dén grad, og trænge til en god gang hvile. Og mad.

Han er 2mdr. Jeg har prøvet at putte ham, og køre en tur og så falder han også i søvn, men vågner kort tid efter jeg har stillet barnevognen. Og jeg kan jo ikke slappe af og spise mens vi køre.

Jeg glæder mig sådan til min mand kommer hjem, og til at han har ferie de 2 næste uger :-)

Anmeld

21. juli 2011

anja89

Som min sundhedsplejerske til min store datter sagde "h_n har brug for en mor der et tilpads for selv at blive det" Jeg havde selv en der græd meget og kun ville hænge, men en dag da min sundhedsplejerske kom (hun havde taget brød med ) Sad vi og snakkede og spiste og lige som jeg havde sat mig begyndte min pige at klynke og jeg gik over og tog hende op for jeg syntes ikke hun skulle være ked.. hvilke gjorde jeg ikke kunne spise min mad..

Der sagde min kære sp at jeg endelig bare skulle lade hende ligge og brokke sig lidt så jeg selv kunne spise.. For vis jeg vidste at min pige lige havde spist og fået tør ble, så det ikke var derfor så skade det hende abselut ikke..

Idag er hun 3½ år og trives stråelende.. så lad du bare den lille ligge mens du tager dig noget mad, det er der intet galt med

Anmeld

21. juli 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP
MKBP skriver:

JA !

En sulten og træt mor, dur ikke til et barn der kræver ekstra af dig.

Spis hurtigt, men spis...

//Mette

...altså JA til at det er okay at lade ham ligge og IKKE til at du er en dårlig mor !!!

Anmeld

21. juli 2011

MaybeBaby

Tauf skriver:

Hvis man er en god mor, så husker man også sig selv. Og hvor meget overskud har du lige i løbet af dagen til at være moderen der ikke knækker sammen over konstant gråd, hvis du ikke har noget at stå imod med? Og her skal der altså også mad til. har du ikke én der kan komme forbi og sidde med ham mens du lige får 10 minutters fred til og fra Brugsen eller får gået med hunden eller lign. Han græder jo alligevel i dine arme, så mor kan altså godt lige smutte i 10 min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.