søges- vikle- slynge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. juli 2011

lounika

dorthe.k.k skriver:

hej jeg ville foreslå dig at bruge en baby bjørn bæresele i stedet for da man rent faktisk har oplevet at der er børn der er blevet kvalt i slyngen... det har noget at gøre med at lungerne bliver presset sammen ...

jeg har en baby bjørn sele en eldre model tror jeg men har hørt det ikke er godt for drenge børn at side der i grundet ders kønsdele...?  og så sider han jo op og sover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Maja88

dorthe.k.k skriver:

hej jeg ville foreslå dig at bruge en baby bjørn bæresele i stedet for da man rent faktisk har oplevet at der er børn der er blevet kvalt i slyngen... det har noget at gøre med at lungerne bliver presset sammen ...

men bæreselen er jo blevet testet til ikke at være så sundt for barnets ryg..

Anmeld

24. juli 2011

Heidimed lea

jeg har en råhvid ringslynge til salg den er super god

koster 150 kr billeder kan sendes hvis det har interesse

hilsen Heidi

Anmeld

24. juli 2011

lounika

Heidimed lea skriver:

jeg har en råhvid ringslynge til salg den er super god

koster 150 kr billeder kan sendes hvis det har interesse

hilsen Heidi

vil gerne se bilder

Anmeld

24. juli 2011

Thalia

lounika skriver:

ja det vil jeg også gerne da men hvordan finder jeg et sted man kan det tæt ved randers -silkeborg eller århus..   for det skal være en jeg selv kan tage på .

Hende Sara-P jeg henviser til på første side bor i Horsens men har familie på Djursland, så jeg ved at hun ofte farer rundt i lige netop det område du nævner.

Send hende en mail, og skriv bare at jeg har henvist dig, så er jeg sikker på at hun sagtens kan hjælpe dig igang, eller henvise dig til en der bor tættere på dig.

Anmeld

24. juli 2011

lounika

Thalia skriver:

Hende Sara-P jeg henviser til på første side bor i Horsens men har familie på Djursland, så jeg ved at hun ofte farer rundt i lige netop det område du nævner.

Send hende en mail, og skriv bare at jeg har henvist dig, så er jeg sikker på at hun sagtens kan hjælpe dig igang, eller henvise dig til en der bor tættere på dig.

det må jeg prøve tak..

Anmeld

24. juli 2011

Thalia

dorthe.k.k skriver:

Det er nu altså meget forkert det du skriver her.

Der var for et par år siden et tilfælde med en bestemt slynge (ikke slynger generelt), hvor barnet blev kvalt fordi slyngen ikke blev brugt korrekt. Det var i USA, og den pågældende slynge (en bestemt type forret lommeslynge) er så vidt jeg ved taget af markedet nu. Det var BT der bragte artiklen om det i marts 2010, og de fik efterfølgende massiv kritik fordi de skar alle slynger over 1 kam.

At sige at slynger er farlige fordi en enkelt model er koblet sammen med spædbarnsdød, svarer til at sige at barnevogne er farlige fordi enkelt modeller indeholder giftstoffer eller på anden vis er usikre for børnene.

Babybjörn bæreselen er derimod direkte skadelig for børn, da de bæres i skridtet, hvilket overbelaster deres rygmuskulatur og ved drengebørn maser testiklerne. Af samme grund fremgår det tydeligt af manualen til de seler at de ikke må bruges i mere end 30 til 40 minutter om dagen.

Anmeld

25. juli 2011

birthee

lounika skriver:

har du et bilde jeg kan se a den??

Jeg kan lige mms et til dig, hvis du vil smide dit nummer i en pb???

Anmeld

26. juli 2011

Moster Lagkage

lounika skriver:

har du et bilde jeg kan se a den??

den er ganske standart. så kan næsten ikke betale sig, den har ingen pletter eller lignende, og er købt i babysam.

Anmeld

26. juli 2011

Hvem?

lounika skriver:

hey piger jeg søger efter en af de der vikler -slynger til at bære barnet i tæt ved kroppen så man har mulighed for at bruge sine arme lidt selv om man bæger på barnet for min lille dreng er 4,5 kg nu og min skulderskade kan ikke holde til a bære så meget på ham så måske den vil kunne hjælpe.. 

har du en billig til salg

Jeg har brugt Koalaviklen - den er GULD værd, han er dog ved at være lidt for tung nu, men bruger den stadig, mener den koster 599,- kr. fra ny - en go invistering.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.