søges- vikle- slynge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. juli 2011

Maja88

lounika skriver:

har du et bilde jeg kan se a den??

jeps 2 sek

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Maja88

Maja88 skriver:

jeps 2 sek

her er den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juli 2011

lounika

Maja88 skriver:

her er den

den da sød med de flyver på.... men hvordan er den på med barnet i. har ikke haft en før eller prøvet en ... han er bare lidt pyllert når han ikke er ved mor så den anden dag to vi et langt stykke stoff og bandt om mig så han ikke var så tung for mine arme..

Anmeld

24. juli 2011

Maja88

lounika skriver:

den da sød med de flyver på.... men hvordan er den på med barnet i. har ikke haft en før eller prøvet en ... han er bare lidt pyllert når han ikke er ved mor så den anden dag to vi et langt stykke stoff og bandt om mig så han ikke var så tung for mine arme..

har et billede med min anden slynge...

jeg synes den er super behagelig at have på.. og nem at have med at gøre 

Anmeld

24. juli 2011

Maja88

lounika skriver:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juli 2011

Thalia

Før du køber noget vil jeg virkeligt anbefale dig at få de forskellige slynger demonstreret.

Der er piger rundt i hele landet som gør det ganske gratis, og det ER altså nemmere at købe en slynge når man har prøvet lidt forskelligt og ved hvad man selv synes er behageligt og nemt. - I stedet for at købe en slynge som man bare aldrig får brugt fordi man ikke bliver gode venner med den fra starten.

Anmeld

24. juli 2011

lounika

Maja88 skriver:

og er det samme model??    går den på begge skulder ser det ud til?? kan man tage den på alenen

Anmeld

24. juli 2011

dorthe.k.k

lounika skriver:

hey piger jeg søger efter en af de der vikler -slynger til at bære barnet i tæt ved kroppen så man har mulighed for at bruge sine arme lidt selv om man bæger på barnet for min lille dreng er 4,5 kg nu og min skulderskade kan ikke holde til a bære så meget på ham så måske den vil kunne hjælpe.. 

har du en billig til salg

hej jeg ville foreslå dig at bruge en baby bjørn bæresele i stedet for da man rent faktisk har oplevet at der er børn der er blevet kvalt i slyngen... det har noget at gøre med at lungerne bliver presset sammen ...

Anmeld

24. juli 2011

lounika

Thalia skriver:

Før du køber noget vil jeg virkeligt anbefale dig at få de forskellige slynger demonstreret.

Der er piger rundt i hele landet som gør det ganske gratis, og det ER altså nemmere at købe en slynge når man har prøvet lidt forskelligt og ved hvad man selv synes er behageligt og nemt. - I stedet for at købe en slynge som man bare aldrig får brugt fordi man ikke bliver gode venner med den fra starten.

ja det vil jeg også gerne da men hvordan finder jeg et sted man kan det tæt ved randers -silkeborg eller århus..   for det skal være en jeg selv kan tage på .

Anmeld

24. juli 2011

Maja88

lounika skriver:

og er det samme model??   går den på begge skulder ser det ud til?? kan man tage den på alenen

ja det er nøjagtig samme model... det er bare et laaaaaangt stykke stof som er bundet på en bestemt måde.. der findes mange videoer med det på blandt andet youtube...

ja du binder den selv. tager 1 min og så ligger man selv barnet i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.