Kold tyrker = 3 uger ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2011

Anonym

Anonym skriver:

Sejt.! Håber også jeg holder det resten af livet, pt ser jeg ihvert fald ingen grund til at starte den uvane igen. 

Nu siger man så at man ofte får en anden uvane i forbindelse med rygestop. Har i fået anlagt jer en anden uvane? 

//TS

ja børn er en kæmpe motivation hver dag man ikke ryger er en sejr og længere væk kommer trangen. Hm tror den største last er at vi er blevet gladere for chips og chokolade, men det er nu en last vi altid har haft men er blevet forstærket. . .
Krydser for viljestyrke hvis du får et svagt øjeblik, så sig til så skal jeg gerne lytte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

Anonym trådstarter

ja børn er en kæmpe motivation hver dag man ikke ryger er en sejr og længere væk kommer trangen. Hm tror den største last er at vi er blevet gladere for chips og chokolade, men det er nu en last vi altid har haft men er blevet forstærket. . .
Krydser for viljestyrke hvis du får et svagt øjeblik, så sig til så skal jeg gerne lytte

Indtil videre så styrer jeg min trang med at sniffe til kæresten når han lige har røget puha! hi hi 

Nu gør det jo så heller ikke bedre at vores barn har problemer med luftvejene ind imellem. Dog mener lægen at han kan vokse fra det. Og det er da heller ikke hver dag h*n har problemer, heldigvis.

//TS

Anmeld

21. juli 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

Hej Piger.

Nu har jeg været røgfri i 3 uger. Er da lidt stolt af mig selv. Tog en kold tyrker fra den ene dag til den anden. Og helt ærlig så fatter jeg ikke at jeg kunne begynde igen efter jeg var gravid, men jeg faldte i, da min kæreste stadig røg og vupti så var jeg inde i samme rytme igen (dog skal det siges at vi altid ryger udenfor men alligevel?) 

Det er først nu, jeg virkelig lægger mærke til hvor meget min kæreste stinker (undskyld sproget) når han kommer ind efter at have røget. Normalt har jeg intet imod rygere, tror blot jeg er lidt mere følsom fordi jeg savner det selv endnu. Men jeg er stærk for vores barns skyld. Min kæreste vil også gerne stoppe, men har ikke viljen til det endnu, måske kommer det med tiden 

Jeg vil IKKE ryge igen..!  

Ville egentlig ikke så meget med det her indlæg, blot lidt en forstærkelse til mig selv!

Skulderklap til dig for at det lykkedes!!
Har selv aftalt med kæresten i dag, at hvis han tog med til Vorbasse Marked, så stopper jeg med at ryge på søndag, på min søns 2 års fødselsdag! Ellers skylder jeg ham 600 kr.!  Så jeg KAN & SKAL også bare stoppe denne gang!!
Hvordan holdt du motivationen til at stoppe?  

Anmeld

21. juli 2011

Anonym trådstarter

Skulderklap til dig for at det lykkedes!!
Har selv aftalt med kæresten i dag, at hvis han tog med til Vorbasse Marked, så stopper jeg med at ryge på søndag, på min søns 2 års fødselsdag! Ellers skylder jeg ham 600 kr.!  Så jeg KAN & SKAL også bare stoppe denne gang!!
Hvordan holdt du motivationen til at stoppe?  

Vores barn var den primære årsag. H*n døjer med luftvejs problemer ind imellem (dog ikke hver dag), så jeg vil ikke lugte af røg så vidt jeg kan undgå det. 

Så hver gang jeg får lyst til at ryge, tænker jeg på vores barn og den lugt min kæreste når han har været ude og ryge. Det er pt nok til at holde mig "kørende"

Jeg skal selv til vorbasse marked, det er så hyggeligt. Vi skal dog afsted Lørdag. God tur til jer, og  for at det lykkedes dig at holde op med at ryge. Jeg kan da give dig mit navn i en pb, hvis du har brug for støtte 

Anmeld

21. juli 2011

Simon's moar <3

Anonym skriver:

Vores barn var den primære årsag. H*n døjer med luftvejs problemer ind imellem (dog ikke hver dag), så jeg vil ikke lugte af røg så vidt jeg kan undgå det. 

Så hver gang jeg får lyst til at ryge, tænker jeg på vores barn og den lugt min kæreste når han har været ude og ryge. Det er pt nok til at holde mig "kørende"

Jeg skal selv til vorbasse marked, det er så hyggeligt. Vi skal dog afsted Lørdag. God tur til jer, og  for at det lykkedes dig at holde op med at ryge. Jeg kan da give dig mit navn i en pb, hvis du har brug for støtte 

Her der det også pga min kæreste, han kan ikk tåle røg og hader at jeg ryger. 
Og self også pga min søn..
Det må du meget gerne, tror jeg godt jeg kunne få brug for!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.