Lullaby* skriver:
Sådan!! det er godt gået, så er det bare at overvinde trængen. Der gik flere måneder før jeg syntes det værste havde lagt sig (tog også en kold tyrker uden hjælpemidler) og jeg har nu været røgfri i 1 år. Det er heelt vildt med alle de sanser der bliver forbedret igen. Jeg havde så ondt i halsen i et par måneder og kunne ikke døje lugten af røg (kan stadig være svært) Kunne ikke forstå man selv havde lugtet sådan da man røg
Men det er et stort skridt bare at beslutte sig for at stoppe, så tillykke med at det nu er 3 uger siden 
1000 tak skal du ha´.
Vil da sige at den værste trang har lagt sig, især når jeg lugter til kæresten. Må indrømme at pt er jeg temmelig træt af at han altid vil have et kys EFTER han har været ude at ryge. Som om han skal bekræftes?
Og det ved han godt, jeg har snakket med ham om det, så håber han snart tænker over det.
Puha den lugt, jeg fatter slet ikke at man ikke kan lugte det selv som ryger. Ikke at jeg skal være hellig på det område, men jeg forstår virkelig ikke at jeg ikke kunne lugte det selv 
Anmeld