Kold tyrker = 3 uger ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Nu har jeg været røgfri i 3 uger. Er da lidt stolt af mig selv. Tog en kold tyrker fra den ene dag til den anden. Og helt ærlig så fatter jeg ikke at jeg kunne begynde igen efter jeg var gravid, men jeg faldte i, da min kæreste stadig røg og vupti så var jeg inde i samme rytme igen (dog skal det siges at vi altid ryger udenfor men alligevel?) 

Det er først nu, jeg virkelig lægger mærke til hvor meget min kæreste stinker (undskyld sproget) når han kommer ind efter at have røget. Normalt har jeg intet imod rygere, tror blot jeg er lidt mere følsom fordi jeg savner det selv endnu. Men jeg er stærk for vores barns skyld. Min kæreste vil også gerne stoppe, men har ikke viljen til det endnu, måske kommer det med tiden 

Jeg vil IKKE ryge igen..!  

Ville egentlig ikke så meget med det her indlæg, blot lidt en forstærkelse til mig selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Hov den røg i forkert emne, undskyld

Anmeld

20. juli 2011

HeidiogMorten

Godt gået !! Vi har selv været røgfrie i 1½ måned herhjemme ! og vi oplever os lugten man pludselig lægger mærke til, bare på gaden . det er helt utroligt ! 

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

HeidiogMorten skriver:

Godt gået !! Vi har selv været røgfrie i 1½ måned herhjemme ! og vi oplever os lugten man pludselig lægger mærke til, bare på gaden . det er helt utroligt ! 

Ej hvor lækkert! Sejt af jer også, stort tillykke herfra. 

Virkelig utrolig som man pludselig lægger mærke til forskellige dufte og smagsstoffer  

Anmeld

20. juli 2011

Joko

godt gået!

Anmeld

20. juli 2011

HeidiogMorten

Anonym skriver:

Ej hvor lækkert! Sejt af jer også, stort tillykke herfra. 

Virkelig utrolig som man pludselig lægger mærke til forskellige dufte og smagsstoffer  

Mange gange i lige måde

Anmeld

20. juli 2011

Anonym trådstarter

Joko skriver:

godt gået!

Mange tak 

Anmeld

20. juli 2011

Anonym

tillykke! Flot, man siger vaner kan nedbrydes på 3 uger. . . Så du har alt for dig:-) her kører vi på 1 1/2 år røgfri og håber det er for livet

Anmeld

21. juli 2011

Mi

Skide godt. Du har lige forlænget dit liv med 10 år

Anmeld

21. juli 2011

Sabina92

Anonym skriver:

Hej Piger.

Nu har jeg været røgfri i 3 uger. Er da lidt stolt af mig selv. Tog en kold tyrker fra den ene dag til den anden. Og helt ærlig så fatter jeg ikke at jeg kunne begynde igen efter jeg var gravid, men jeg faldte i, da min kæreste stadig røg og vupti så var jeg inde i samme rytme igen (dog skal det siges at vi altid ryger udenfor men alligevel?) 

Det er først nu, jeg virkelig lægger mærke til hvor meget min kæreste stinker (undskyld sproget) når han kommer ind efter at have røget. Normalt har jeg intet imod rygere, tror blot jeg er lidt mere følsom fordi jeg savner det selv endnu. Men jeg er stærk for vores barns skyld. Min kæreste vil også gerne stoppe, men har ikke viljen til det endnu, måske kommer det med tiden 

Jeg vil IKKE ryge igen..!  

Ville egentlig ikke så meget med det her indlæg, blot lidt en forstærkelse til mig selv!

det er dælme godt gået !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.