Endelig min tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sujan skriver:

Testede positiv i går... Skulle være startet på pergotime i morgen... Men det er ikke nødvendigt for jeg er sgu gravid:-)

Fatter det slet ikke..

Nu skal den bare blive derinde;-)

Kan først fortælle kæresten det på fredag, når han kommer hjem fra Norge.. Ih der er længe til.

Tør ikke tro på det,men mon 5 positive test lyver??

Tænk at jeg skal være MOR

YEAHHHHHHHHHHHHHH!!! HOLD OP EN DEJLIG NYHED!!!

Ej hvor er det bare helt fantastisk dejligt smukke. Tillykke Tillykke Tillykke!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

Jakob'sMor

Hvor fantastisk - tillykke

Anmeld

20. juli 2011

Nitz - <3 David

Den kommende far skriver:

Mange gange tillykke Min kæreste tog også mange test for hun turde ikke tro på det Min kæreste er nu i 8. uge og hun tager stadig en test når hun er ked af det for det muntrer hende altid op

MVH

Den kommende far

http://www.babydutten.blogspot.com/

Tillykke med den kommende tittel

- Snup hende med til en scanning i stedet for.. DET gir en, en kæmpe ro.. Og man er ikke i tvivl om at der er noget der inde.. jeg var selv til trygheds scanning i uge 8.. Og det hjalp helt vildt på min angst... (efter en spontan abort) hvis ikke længen vil henvise til en scanning, så er der jo klinikker rundt omkring der gør det.. godt nok på egen regning.. men gir det hende ro i sindet så er det pengene værd..

Anmeld

20. juli 2011

Nitz - <3 David

Fantastisk at det er lykkeds uden behandling

Og KÆMPE tillykke med den lille spirer  Den skal nok blive der

Anmeld

20. juli 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Ja det er uvirkeligt..

Håber det bliver mere virkeligt når vi er to om det.. Men lang tid til fredag.. Har sådan lyst til at fortælle ham det når vi snakker sammen.. Men er bedst at vente til han er hjemme.. Bare skide svært.

Han sagde i dag, så skal vi lave baby når jeg kommer hjem:-) øhhh ja men den er allerede lavet:-)

Ja, så går dagene enoooooormt langsomt... Det er vel også sjovere at se hans reaktion end at høre den over telefonen.

Hi hi, mon ikke han har lyst til at "efter øve" sig på at lave en baby, selvom du kan fortælle den gode nyhed

Anmeld

20. juli 2011

vani10

Sujan skriver:

Testede positiv i går... Skulle være startet på pergotime i morgen... Men det er ikke nødvendigt for jeg er sgu gravid:-)

Fatter det slet ikke..

Kan først fortælle kæresten det på fredag, når han kommer hjem fra Norge.. Ih der er længe til.

Tillykke

Anmeld

20. juli 2011

camilla28

kæmpe tillykke hvor er det dejligt ja du skal være mor ... weeee

Anmeld

20. juli 2011

Muffin_girl

Sujan skriver:

Fatter det slet ikke..

Tillykke med det

Anmeld

20. juli 2011

baby012

TILLYKKE !!    

Anmeld

20. juli 2011

Den kommende far

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Tillykke med den kommende tittel

- Snup hende med til en scanning i stedet for.. DET gir en, en kæmpe ro.. Og man er ikke i tvivl om at der er noget der inde.. jeg var selv til trygheds scanning i uge 8.. Og det hjalp helt vildt på min angst... (efter en spontan abort) hvis ikke længen vil henvise til en scanning, så er der jo klinikker rundt omkring der gør det.. godt nok på egen regning.. men gir det hende ro i sindet så er det pengene værd..

Vi har skam været til TS hun er bare lidt overbekymret

MVH

Den kommende far

http://babydutten.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.