Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke!!!!!
Jeg er så glad på dine vegne!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sujan skriver: Testede positiv i går... Skulle være startet på pergotime i morgen... Men det er ikke nødvendigt for jeg er sgu gravid:-)Fatter det slet ikke.. Nu skal den bare blive derinde;-) Kan først fortælle kæresten det på fredag, når han kommer hjem fra Norge.. Ih der er længe til.Tør ikke tro på det,men mon 5 positive test lyver??Tænk at jeg skal være MOR
Testede positiv i går... Skulle være startet på pergotime i morgen... Men det er ikke nødvendigt for jeg er sgu gravid:-)Fatter det slet ikke.. Nu skal den bare blive derinde;-) Kan først fortælle kæresten det på fredag, når han kommer hjem fra Norge.. Ih der er længe til.Tør ikke tro på det,men mon 5 positive test lyver??Tænk at jeg skal være MOR
Tillykke!!!
Stort tillykke.
Stort tillykke....
ihhhh tillykke, og fem positive test lyver ikke
Stort tillykke !
Tillykke med jeres lille økobaby
for at den blvier derinde
Chalala85 skriver: Det kan vi nemligt. Nej 5+6 idag Ihhh det bliver så spændene
Det kan vi nemligt. Nej 5+6 idag Ihhh det bliver så spændene
Sujan skriver: ja så er vi ikke langt fra hinanden... så vidt jeg har kunne regne mig frem til er jeg 4+2
ja så er vi ikke langt fra hinanden... så vidt jeg har kunne regne mig frem til er jeg 4+2
Nej det var dejlig tæt Jamen det bliver jo hyggeligt at have en mere at følges med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128