Endelig min tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2011

Mullefisen2011

Ihh hvor fantastisk.. stort tillykke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2011

CamillaValby

Hvor er det dejligt at læse. Kæmpe tillykke med de to dejlige streger.

for at spiren bliver derinde.

Anmeld

20. juli 2011

Putomanen

Mange mange gange tillykke med det!!! Hvor er det bare fedt at høre! Og skønt at I undgik at starte i behandling, især med problemerne med, at manden er i Norge

Jeg er bare så glad på dine vegne, da jeg efterhånden har fulgt dig længe. Og da jeg ved, at I ikke var glade for at skulle starte i behandling og har været lidt tøvende. Så er det jo helt perfekt, at I klarede den helt selv  Jeg håber, at jeg snart kan gøre dig kunsten efter

Anmeld

20. juli 2011

Muhmi

TILLYKKE!!

Anmeld

20. juli 2011

Sujan

Putomanen skriver:

Mange mange gange tillykke med det!!! Hvor er det bare fedt at høre! Og skønt at I undgik at starte i behandling, især med problemerne med, at manden er i Norge

Jeg er bare så glad på dine vegne, da jeg efterhånden har fulgt dig længe. Og da jeg ved, at I ikke var glade for at skulle starte i behandling og har været lidt tøvende. Så er det jo helt perfekt, at I klarede den helt selv  Jeg håber, at jeg snart kan gøre dig kunsten efter

Tak...

Ja vi har skrevet en del sammen, og håber snart det også lykkes for jer. Det skal det simpelthen..

Det hjalp åbenbart for mig at få lavet den gennemskylning

Er meget glad selvom det er uvirkeligt.

Krydser fingre for at i bliver de næste så vi kan følges ad.

Anmeld

20. juli 2011

Miia90

T I L L Y K K E

Anmeld

20. juli 2011

Nessie

STORT tillykke

Anmeld

20. juli 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Tak...

Ja vi har skrevet en del sammen, og håber snart det også lykkes for jer. Det skal det simpelthen..

Det hjalp åbenbart for mig at få lavet den gennemskylning

Er meget glad selvom det er uvirkeligt.

Krydser fingre for at i bliver de næste så vi kan følges ad.

Tak for de søde ord

De siger jo også, at gennemskylningen kan hjælpe, hvis bare man havde vidst det lidt før hva

Jeg kan godt forestille mig, at det er helt uvirkeligt... Lige pludselig er den årelange kamp slut... Måske det går mere op for dig, når du og kæresten får fejret det lidt

Anmeld

20. juli 2011

Sujan

Putomanen skriver:

Tak for de søde ord

De siger jo også, at gennemskylningen kan hjælpe, hvis bare man havde vidst det lidt før hva

Jeg kan godt forestille mig, at det er helt uvirkeligt... Lige pludselig er den årelange kamp slut... Måske det går mere op for dig, når du og kæresten får fejret det lidt

Ja det er uvirkeligt..

Håber det bliver mere virkeligt når vi er to om det.. Men lang tid til fredag.. Har sådan lyst til at fortælle ham det når vi snakker sammen.. Men er bedst at vente til han er hjemme.. Bare skide svært.

Han sagde i dag, så skal vi lave baby når jeg kommer hjem:-) øhhh ja men den er allerede lavet:-)

Anmeld

20. juli 2011

2721

Ihh hvor stort
Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.