Hvornår klapvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

MIWULA

Pernille08 skriver:

Altså hvis det bare er små ture og ikke hel dags ture ville jeg ikke have noget problem i det da du kan ligge den helt ned .
Jeg spurgte i babysam hvornår man kunne bruge den fra og de sagde helt fra fødslen . Dog ville jeg ikke selv gøre det . Men 4 måneder kan jeg ikke se noget problem i .

okey men det er nemlig en hel dags tur så tror måske bare vi må bruge barnevognen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

MIWULA

Nessie skriver:

Det kan jeg godt forstå, og de skal selvfølgelig også kunne følge lidt med i hvad der sker

I New York mødte vi en masse enormt glade mennesker, så fandt vi ud af at Daniel smilede til alle han fik øjenkontakt med, når han sad op Han hyggede sig rigtigt.

Men det vigtigste er sådan set også bare at man er opmærksom på at de ikke sidder op i timevis hver dag. Før de selv kan sætte sig op, er deres rygge ikke stærke nok til det

Og god tur forresten

okey tusind tak for svar.

Anmeld

19. juli 2011

LIZO

MIWULA skriver:

Okey tænker bare man jo kan sætte den halvt op så min lille mand kan se ud for han sys det er kedeligt bare og ligge helt ned hele tiden.

hvis han kan side med støtte kan han godt. nok bare ikke for længe af gangen.. og husk selen..   ellers når han kan side selv kan han side lidt længere..

Anmeld

19. juli 2011

MIWULA

LIZO skriver:

hvis han kan side med støtte kan han godt. nok bare ikke for længe af gangen.. og husk selen..   ellers når han kan side selv kan han side lidt længere..

Mange tak for svaret.

Anmeld

19. juli 2011

mortilnoahogmelina

MIWULA skriver:

okey men det er nemlig en hel dags tur så tror måske bare vi må bruge barnevognen.

ALtså i kan jo bare lade vær at sætte barnet for meget op i løbet af dagen .
Den er jo lavet til fra fødslen .

Anmeld

19. juli 2011

K&S

MIWULA skriver:

okey ja sys bare han sidder meget op når det ryglæn i barnevognen er oppe.  han falder helt til den ene side.

Er der ikke 2 forskellig indstillinger? Det er der i vores...

Men når han kun er 4 måneder er det bedste jo, at han ligger ned, fordi hans ryg ikke er stærk nok endnu til at holde sig oppe - det er også derfor, han falder til siden...

Anmeld

19. juli 2011

morethanperfect

MIWULA skriver:

Hvornår begyndte i at bruge klapvogn til den lille??

Oscar var 4 mdr. da han fik den .. Tror først han brugte den da han var 5 mdr.. Den kan ligges ned så han stadig kan se ud hvad der sker

Anmeld

19. juli 2011

MIWULA

Pernille08 skriver:

ALtså i kan jo bare lade vær at sætte barnet for meget op i løbet af dagen .
Den er jo lavet til fra fødslen .

Ja men det var det med at sidde lidt op der var planen med den. hehe så vi må bare tage  barnevognen vi har nemlig også en barnevogns kasse (altså en kombi) som vi bare kan bruge så det tror jeg bare vi gør  men tak for svar.

Anmeld

19. juli 2011

Rødhætte

MIWULA skriver:

Okey men bruger i stadig liften i den?

Ja har brugt liften indtil nu, men det er ved at være på det sidste! Når det ikke går længer tager jeg bare lift madressen og ligger i (det viste de i foretningen at man kunne), så skal man bare sætte en alm barnevogns sele i

Anmeld

19. juli 2011

MIWULA

K&S skriver:

Er der ikke 2 forskellig indstillinger? Det er der i vores...

Men når han kun er 4 måneder er det bedste jo, at han ligger ned, fordi hans ryg ikke er stærk nok endnu til at holde sig oppe - det er også derfor, han falder til siden...

Det tror jeg ikk men vi har haft brugt ammepuden i den så det kan vi jo bare blive ved med ville bare lige høre hvornår med klapvogn. hehe men det er så ikk endnu.  men vi har heldigvis oz købt barnevogns kassen til klapvognen så det bare er en kombi det fylder jo lidt mindre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.