Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvornår begyndte i at bruge klapvogn til den lille??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Følger lige med i din tråd, for jeg har tænkt over det samme
MIWULA skriver: Hvornår begyndte i at bruge klapvogn til den lille??
jeg købte en klapvogn da mille næsten 1 år, hun er 16 måneder nu, og vi bruger den kun en meget sjældent gang :-)
Vi har jo en kombi-vogn - vi bruger barnevognen, når han sover herhjemme og klapvognen, når vi er på tur
Kamille var lige knap 8 måneder, da vi droppede barnevognen helt til fordel for klapvognen og jeg savner på ingen måde det skrummel af en barnevogn
Hun sover dog til middag på altanen i en barnevogn
Babymor2010 skriver: Følger lige med i din tråd, for jeg har tænkt over det samme
Helt iorden. Hvor gammel er din??
K&S skriver: Vi har jo en kombi-vogn - vi bruger barnevognen, når han sover herhjemme og klapvognen, når vi er på tur
Okey hvornår satte i ham første gang i klapvogn? Vi skal nemlig til sverige imorgen og har tænkt lidt på og måske tage klapvognen så han kunne se lidt med man kan jo sætte den lidt op sån så han jo ikk sidder så meget op. hehe
liam var 6 måneder. barnevognen var for tung for mig.. han sad ikke op hele tiden.. lå for det meste ned i den.. men zoey har vi kun brugt klapvogn.. vi havde så en lift hun lå i..
132319 skriver: Kamille var lige knap 8 måneder, da vi droppede barnevognen helt til fordel for klapvognen og jeg savner på ingen måde det skrummel af en barnevogn Hun sover dog til middag på altanen i en barnevogn
okey
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128