Hvornår klapvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2011

MIWULA

LIZO skriver:

liam var 6 måneder. barnevognen var for tung for mig.. han sad ikke op hele tiden.. lå for det meste ned i den.. men zoey har vi kun brugt klapvogn.. vi havde så en lift hun lå i..

Okey tænker bare man jo kan sætte den halvt op så min lille mand kan se ud for han sys det er kedeligt bare og ligge helt ned hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2011

Nessie

Vi var i USA, da Daniel var 7 1/2 mdr., og købte en klapvogn derovre. Af hensyn til hans ryg lå han ned meget af tiden, og det fungerede fint

Anmeld

19. juli 2011

MIWULA

Pernille08 skriver:

Noah var 6 måneder da vi købte klapvogn , dog bliver den kun brugt når vi skal på tur , fordi den fylder meget mindre i bilen
Vi har købt en Emmaljunga der kan ligges helt ned .

Ja vi har oz en emmaljunga klapvogn og barnevogn men vores lille mand er kun 4 måneder ved ikk om det er for tidligt og bruge den endnu.

Anmeld

19. juli 2011

K&S

MIWULA skriver:

Okey hvornår satte i ham første gang i klapvogn? Vi skal nemlig til sverige imorgen og har tænkt lidt på og måske tage klapvognen så han kunne se lidt med man kan jo sætte den lidt op sån så han jo ikk sidder så meget op. hehe

Han var faktisk lige knap 10 måneder - vi skulle på den årlige pinsetur og havde ikke plads til barnevognskassen + alt det andet "habengut", vi skulle have med, så vi besluttede at tage klapvognen med i stedet.

Ugen op til turen sov han i klapvognen ude på altanen, så han lige kunne vænne sig til at sove i andet end barnevognen  

Men I kan jo også bare rejse ryglænet i barnevognen lidt, så han kan følge med  men stadig ligge trygt og "vant" og sove på turen

Anmeld

19. juli 2011

MIWULA

Nessie skriver:

Vi var i USA, da Daniel var 7 1/2 mdr., og købte en klapvogn derovre. Af hensyn til hans ryg lå han ned meget af tiden, og det fungerede fint

okey  Min søn vil bare rigtig gerne følge med i det hele så han gider ikk ligge ned hele tiden  hehe derfor jeg tænker klapvogn da vi skal på tur imorgen og den kan man jo sætte en smule op sån så han ikk ligger men heller ikk sidder.

Anmeld

19. juli 2011

Rødhætte

MIWULA skriver:

Hvornår begyndte i at bruge klapvogn til den lille??

Min søn er 4 mdr og vi har brugt klapvogn i 3 uger nu. Vi har en Emmaljunga hvor liften nemt kan være i.. Dejlig nemt og han ligger lige så godt som i barnevognen

Anmeld

19. juli 2011

mortilnoahogmelina

MIWULA skriver:

Ja vi har oz en emmaljunga klapvogn og barnevogn men vores lille mand er kun 4 måneder ved ikk om det er for tidligt og bruge den endnu.

Altså hvis det bare er små ture og ikke hel dags ture ville jeg ikke have noget problem i det da du kan ligge den helt ned .
Jeg spurgte i babysam hvornår man kunne bruge den fra og de sagde helt fra fødslen . Dog ville jeg ikke selv gøre det . Men 4 måneder kan jeg ikke se noget problem i .

Anmeld

19. juli 2011

MIWULA

K&S skriver:

Han var faktisk lige knap 10 måneder - vi skulle på den årlige pinsetur og havde ikke plads til barnevognskassen + alt det andet "habengut", vi skulle have med, så vi besluttede at tage klapvognen med i stedet.

Ugen op til turen sov han i klapvognen ude på altanen, så han lige kunne vænne sig til at sove i andet end barnevognen  

Men I kan jo også bare rejse ryglænet i barnevognen lidt, så han kan følge med  men stadig ligge trygt og "vant" og sove på turen

okey ja sys bare han sidder meget op når det ryglæn i barnevognen er oppe.  han falder helt til den ene side.

Anmeld

19. juli 2011

MIWULA

Rødhætte skriver:

Min søn er 4 mdr og vi har brugt klapvogn i 3 uger nu. Vi har en Emmaljunga hvor liften nemt kan være i.. Dejlig nemt og han ligger lige så godt som i barnevognen

Okey men bruger i stadig liften i den?

Anmeld

19. juli 2011

Nessie

MIWULA skriver:

okey  Min søn vil bare rigtig gerne følge med i det hele så han gider ikk ligge ned hele tiden  hehe derfor jeg tænker klapvogn da vi skal på tur imorgen og den kan man jo sætte en smule op sån så han ikk ligger men heller ikk sidder.

Det kan jeg godt forstå, og de skal selvfølgelig også kunne følge lidt med i hvad der sker

I New York mødte vi en masse enormt glade mennesker, så fandt vi ud af at Daniel smilede til alle han fik øjenkontakt med, når han sad op Han hyggede sig rigtigt.

Men det vigtigste er sådan set også bare at man er opmærksom på at de ikke sidder op i timevis hver dag. Før de selv kan sætte sig op, er deres rygge ikke stærke nok til det

Og god tur forresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.