Ny og forvirret! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

1000Ben

Velkommen hertil ) Jeg hedder Stefanie og er mor til 3 årige Lucas og har en lille pige i maven som kommer ud om 1 uge ved PKS..... Kan næsten ikke vente. - tillykke med din øko-baby, det er da fantastisk... Håber du bliver glad for at være herinde, men pas på, man bliver afhængig, he he  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

Mulle73

Rockertand skriver:

Nok næppe sandsynligt, hormonpåvirkningen skulle jo gerne være ude af kroppen, når HCG stiger, og kroppen skal bruge sine naturlige hormoner for at bevare graviditeten.

2. gangsgravide får hurtigere mave, fordi deres mavemuskler har været udspilede én gang, og det er utroligt svært at træne tilbage igen. Jeg er ikke selv behandlingspige, men har da forstået, at efter succesfuld behandling, så tilbydes man én skanning for at konstatere, at den sidder rigtigt og har fin størrelse, og så slippes man fri og er gravid på samme vilkår som alle andre, hvis der stadig var behandlingskonsekvenser efter konstateret graviditet, så ville de nok ikke slippe én, tja, så helt logisk lyder dén forklaring ikke.

Nå, men pøj-pøj.  

Som sagt spurgte jeg ikke, så har ingen idè om hvorfor. De sagde bare på fertilitetsklinikken i Skive, at det så det ofte.

Anmeld

18. juli 2011

Clisolka

Velkommen til siden - håber du bliver glad for at være herinde 

Tillykke med mavsen 

Anmeld

18. juli 2011

Mira0911

Velkommen til baby.dk 

Håber du bliver rigtig glad for at være her... 

Anmeld

18. juli 2011

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til

var også smask forvirret i starten, men man lærer hurtigt at finde rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.