Ny og forvirret! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2011

Mulle73

SussieThyssen skriver:

Hejsa og velkommen til! 

Tillykke med bebsen og så håber jeg at du hurtigt vil finde dig til rette i hønsegården 

Du skal endelig bare spørge hvis der er noget du er i tvivl om, både vores søde piger herinde og staff står til rådighed og er altid klar med en hjælpende hånd.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Tak!

Måske kan du hjælpe mig med den rette kode til min signatur?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2011

Nalle

Velkommen til, er sikker på du bliver glad for siden

Anmeld

17. juli 2011

Sof

Hej søde Tina 

Jeg er en af dem der har fulgt dig de sidste mange år på UM og er hvor er det dejlgit at høre at I har lavet en lille økobaby. Er glad for at I slipper for at skulle alt det igennem i skulle for at få Kristian

Håber du bliver glad for siden  Ja, den er lidt forvirrende i starten, men man lærer den hurtigt at kende

Sofia

Anmeld

18. juli 2011

Muhmi

Tak for velkomsten!

Er der een der kan forklare hvilken kode jeg skal bruge fra Lilypie?

Du skal være plusmedlem

Og velkommen til siden

Anmeld

18. juli 2011

Mulle73

Muhmi skriver:

Du skal være plusmedlem

Og velkommen til siden

Det er jeg også i en dags tid eller 2. Tænkte bare jeg ville vurdere om jeg ville fortsætte med det eller ej.

Anmeld

18. juli 2011

Mulle73

Sof skriver:

Hej søde Tina 

Jeg er en af dem der har fulgt dig de sidste mange år på UM og er hvor er det dejlgit at høre at I har lavet en lille økobaby. Er glad for at I slipper for at skulle alt det igennem i skulle for at få Kristian

Håber du bliver glad for siden  Ja, den er lidt forvirrende i starten, men man lærer den hurtigt at kende

Sofia

Hvor er du sød!

Hvad var dit brugernavn på UM? Jeg er der stort set ikke mere. Det er yderst sjældent jeg skriver derinde.

Anmeld

18. juli 2011

SussieThyssen

Mulle73 skriver:

Tak!

Måske kan du hjælpe mig med den rette kode til min signatur?

Der tror jeg desværre du må have fat i en af de andre..jeg aner intet om de der koder, da jeg ikke selv bruger det.

Anmeld

18. juli 2011

mortilmange

Velkommen til

Anmeld

18. juli 2011

Shibby

Mulle73 skriver:

Hejsa

Jeg hedder Tina, er 37 år (få dage endnu) og bor i Viborg. Jeg er gift med Lars som er el-installatør. Vi har en søn, Kristian, som blev til ved IVF. For kort tid siden opdagede jeg, at jeg er blevet naturligt gravid og vi venter en lille ny til februar.

Jeg er uddannet SSA`er, men er ledig efter en sygdomsperiode. Det er i forvejen ikke nemt at finde arbejde og det hjælper ikke, at maven allerede er kæmpe stor. Fik at vide i min graviditet med Kristian, at jeg blev hurtigt stor, fordi det var et barn lavet i behandling. Men vores øko-bebs gør mig altså åbenbart også kæmpe stor!

Synes dette er et meget forvirrende forum, men jeg finder vel ud af det med tiden.

Kender jeg mon nogen herinde?

Vil I vide mere, må I endelig spørge!

Tina

Velkommen Tina

Anmeld

18. juli 2011

Stéphanie

Mulle73 skriver:

Hejsa

Jeg hedder Tina, er 37 år (få dage endnu) og bor i Viborg. Jeg er gift med Lars som er el-installatør. Vi har en søn, Kristian, som blev til ved IVF. For kort tid siden opdagede jeg, at jeg er blevet naturligt gravid og vi venter en lille ny til februar.

Jeg er uddannet SSA`er, men er ledig efter en sygdomsperiode. Det er i forvejen ikke nemt at finde arbejde og det hjælper ikke, at maven allerede er kæmpe stor. Fik at vide i min graviditet med Kristian, at jeg blev hurtigt stor, fordi det var et barn lavet i behandling. Men vores øko-bebs gør mig altså åbenbart også kæmpe stor!

Synes dette er et meget forvirrende forum, men jeg finder vel ud af det med tiden.

Kender jeg mon nogen herinde?

Vil I vide mere, må I endelig spørge!

Tina

Velkommen til

Håber du bliver super glad for siden selvom den virker lidt forvirrende her til start, den er ganske nem når man har været her inde lidt

fra Stéphanie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.