Ny og forvirret! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Janni.

Hej Mulle

Velkommen til. Jeg er selv gammel viborg pige, men er flyttet fra egnen. Tillykke med din graviditet 

Ang Lilypie, skal du bruge "forum signaturen". Under din profil finder du et punkt der hedder signatur, klik dér og på 2. linie i det grønne felt finder du noget hvor der står: "HTML", indsæt koden dér. 

Håber du finder ud af det, ellers er du velkommen til at kontakte mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

metski83

Velkommen til og tillykke

Anmeld

18. juli 2011

Rockertand

Mulle73 skriver:

Hejsa

Jeg hedder Tina, er 37 år (få dage endnu) og bor i Viborg. Jeg er gift med Lars som er el-installatør. Vi har en søn, Kristian, som blev til ved IVF. For kort tid siden opdagede jeg, at jeg er blevet naturligt gravid og vi venter en lille ny til februar.

Jeg er uddannet SSA`er, men er ledig efter en sygdomsperiode. Det er i forvejen ikke nemt at finde arbejde og det hjælper ikke, at maven allerede er kæmpe stor. Fik at vide i min graviditet med Kristian, at jeg blev hurtigt stor, fordi det var et barn lavet i behandling. Men vores øko-bebs gør mig altså åbenbart også kæmpe stor!

Synes dette er et meget forvirrende forum, men jeg finder vel ud af det med tiden.

Kender jeg mon nogen herinde?

Vil I vide mere, må I endelig spørge!

Tina

Tillykke og velkommen til  Dejligt med en lille overraskelse.

Du lærer hurtigt at finde rundt herinde....

P.S. Ren nysgerrighed - hvad skulle forklaringen være på, at man bliver større ved behandling? Altså den rent fysiologiske forklaring? Det virker helt ulogisk, - hvis jeg skal lægge min kliniske viden til grund, så har det noget at gøre med størrelsen på livmoderen, utilstrækkelig mavemuskulatur, ødemtendens osv., men noget med behandling? Hm, gad vide, hvilken teori, vi så er ude i, spændende..

Anmeld

18. juli 2011

Nessie