Ny og forvirret! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

Janni.

Hej Mulle

Velkommen til. Jeg er selv gammel viborg pige, men er flyttet fra egnen. Tillykke med din graviditet 

Ang Lilypie, skal du bruge "forum signaturen". Under din profil finder du et punkt der hedder signatur, klik dér og på 2. linie i det grønne felt finder du noget hvor der står: "HTML", indsæt koden dér. 

Håber du finder ud af det, ellers er du velkommen til at kontakte mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

metski83

Velkommen til og tillykke

Anmeld

18. juli 2011

Rockertand

Mulle73 skriver:

Hejsa

Jeg hedder Tina, er 37 år (få dage endnu) og bor i Viborg. Jeg er gift med Lars som er el-installatør. Vi har en søn, Kristian, som blev til ved IVF. For kort tid siden opdagede jeg, at jeg er blevet naturligt gravid og vi venter en lille ny til februar.

Jeg er uddannet SSA`er, men er ledig efter en sygdomsperiode. Det er i forvejen ikke nemt at finde arbejde og det hjælper ikke, at maven allerede er kæmpe stor. Fik at vide i min graviditet med Kristian, at jeg blev hurtigt stor, fordi det var et barn lavet i behandling. Men vores øko-bebs gør mig altså åbenbart også kæmpe stor!

Synes dette er et meget forvirrende forum, men jeg finder vel ud af det med tiden.

Kender jeg mon nogen herinde?

Vil I vide mere, må I endelig spørge!

Tina

Tillykke og velkommen til  Dejligt med en lille overraskelse.

Du lærer hurtigt at finde rundt herinde....

P.S. Ren nysgerrighed - hvad skulle forklaringen være på, at man bliver større ved behandling? Altså den rent fysiologiske forklaring? Det virker helt ulogisk, - hvis jeg skal lægge min kliniske viden til grund, så har det noget at gøre med størrelsen på livmoderen, utilstrækkelig mavemuskulatur, ødemtendens osv., men noget med behandling? Hm, gad vide, hvilken teori, vi så er ude i, spændende..

Anmeld

18. juli 2011

Nessie

Velkommen til siden, håber du bliver glad for den 

Min søn er blevet til ved ISCI, og sidste år blev jeg naturligt gravid, men tabte den desværre i uge 7, men nu har vi da et lille håb om, at vi ikke behøver skulle igennem alle de hormonbehandlinger igen

Anmeld

18. juli 2011

Mulle73

Rockertand skriver:

Tillykke og velkommen til  Dejligt med en lille overraskelse.

Du lærer hurtigt at finde rundt herinde....

P.S. Ren nysgerrighed - hvad skulle forklaringen være på, at man bliver større ved behandling? Altså den rent fysiologiske forklaring? Det virker helt ulogisk, - hvis jeg skal lægge min kliniske viden til grund, så har det noget at gøre med størrelsen på livmoderen, utilstrækkelig mavemuskulatur, ødemtendens osv., men noget med behandling? Hm, gad vide, hvilken teori, vi så er ude i, spændende..

Jeg spurgte ikke dengang. Accepterede det bare. Men kan det være pga. de hormonbehandlinger man har været gennem inden?

Anmeld

18. juli 2011

Mulle73

Tak for velkomsten!

Anmeld

18. juli 2011

2721

Velkommen til
Og tiilykke med den lille ny i maven

Anmeld

18. juli 2011

B&J

Velkommen til denne skønne side.

Hvis du henter den inde under Lilypie og du kommer til den sidste side skal du trykke på nr 2 den der hedder Image URL

For Websites: HTML Image URL Blogger Friendster hi5 MSN MySpace Facebook Wordpress Hyves iGoogle

Anmeld

18. juli 2011

Christina.78

Kom også til denne side via min søster og jo, man skulle lige lære den at kende men den er super nem og ligetil...

Anmeld

18. juli 2011

Rockertand

Jeg spurgte ikke dengang. Accepterede det bare. Men kan det være pga. de hormonbehandlinger man har været gennem inden?

Nok næppe sandsynligt, hormonpåvirkningen skulle jo gerne være ude af kroppen, når HCG stiger, og kroppen skal bruge sine naturlige hormoner for at bevare graviditeten.

2. gangsgravide får hurtigere mave, fordi deres mavemuskler har været udspilede én gang, og det er utroligt svært at træne tilbage igen. Jeg er ikke selv behandlingspige, men har da forstået, at efter succesfuld behandling, så tilbydes man én skanning for at konstatere, at den sidder rigtigt og har fin størrelse, og så slippes man fri og er gravid på samme vilkår som alle andre, hvis der stadig var behandlingskonsekvenser efter konstateret graviditet, så ville de nok ikke slippe én, tja, så helt logisk lyder dén forklaring ikke.

Nå, men pøj-pøj.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.