Anonym skriver:
Det er også det jeg prøver at trøste mig selv lidt med... "Det er ikke dig den er gal med, han vil bare........" Men er lidt svært at overbevise sig selv om på fjerde dagen efterhånden 
Selvfølgelig er det det
Når man er vant til at putte og hygge med de små, og så de pludselig ikke gider mere. Jeg havde tudeUGE da tøsen herhjemme startede på det.. Jeg følte mig virkelig som en dårlig mor fordi hun skreg når jeg tog hende, men når far tog hende var det sjov og ballade..
Det må være sådan det er at være forældre 
Synes du skal prøve at forhøre dig ved din SP - og gør som du føler er rigtigt.. Men mange af de ting du beskriver kunne altså godt lyde som om han er klar til at komme videre i sin madoplevelse - du kan jo evt lade ham prøve at lege med en ske, og se om han forstår hvad den skal bruges til..
Hvad vi har fået afvide, så er det et klassik tegn, hvis de selv føre skeen til munden og væk igen at de kan være klar til at prøve grød
Ingen siger du skal starte med at give ham det 3x dagligt - ej heller hverdag.. Men at prøve det - på et eller andet tidspunkt skal han jo prøve det
Og om hans mave er klar eller ej, det er der jo en måde at finde ud af det på 
Som sagt har vi ingen problemer haft med det - tværtimod, så blev hendes aff. bedre og oftere.
Anmeld