Vil ikke spise ordenligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Det er nok fordi jeg ikke helt vil indse at min søn bliver større tror jeg

De vokser aaaaalt for hurtigt! Føles som igår vi kom hjem fra sygehuset, men nu er tullen altså 6½ mdr :O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Maja88

Anonym skriver:

Det er nok fordi jeg ikke helt vil indse at min søn bliver større tror jeg

jeg ville også synes det er drastisk...

det er da først nu jeg synes amningen kører 100% og så vil jeg da ikke slippe det..

og grød er for mig et drastisk skridt.

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ja skift det ud med NANHA1....

her havde vi også nutrimigen til suplering men om hun ville spise det.. og ved du hvad... jeg forstår dem godt.. var ved at brække mig da jeg smagte det...

nan er meget sødere i smagen og nanha1 er mere skånsom mod maven...

så kan du jo altid gemme nutrimegenen til når han skal have grød

Præcis... Har også selv smagt det og føj altså... Men min sp siger at det er det han skal have når han har en mor der ryger...

Anmeld

16. juli 2011

Maja88

Anonym skriver:

Præcis... Har også selv smagt det og føj altså... Men min sp siger at det er det han skal have når han har en mor der ryger...

hmm hvorfor????

her fik jeg at vide at hun skulle have det på grund af allergi disponering, men da jeg så snakkede om hun ikke ville spise det så sagde hun jeg skulle skifte til det andet

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

De vokser aaaaalt for hurtigt! Føles som igår vi kom hjem fra sygehuset, men nu er tullen altså 6½ mdr :O

Meget, min kæreste synes at tiden går vildt langsomt, men jeg synes bare at han kan så meget så hurtigt og det gør mig ked at han ikke er den der lille meget morafhængige dreng mere... Ved godt at han stadig er lille, men kan næsten allerede forestille mig første skoledag inde i hovedet...

Anmeld

16. juli 2011

raca

jeg syntes slet ikke du skal begynde med grød.. hans mave er med garantid ikke klar...

det er sikker tigerprig, du har spist noget han ikke kan lide, du har æl eller mens,

han har opdaget verden omkring ham og er nyskreig.. mælken løber for stærkt i starten, han søger kontakt med dig osv..

han kikker ikke på din mad forde han er klar til og spise . han kikker på hvad du laver forde det er spændende

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

hmm hvorfor????

her fik jeg at vide at hun skulle have det på grund af allergi disponering, men da jeg så snakkede om hun ikke ville spise det så sagde hun jeg skulle skifte til det andet

Pga. forhøjet risiko for allergier pga. min rygning...

tror det bedste er at ringe til min sp mandag, hvis der ikke sker nogle forandringer imorgen...

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

raca skriver:

jeg syntes slet ikke du skal begynde med grød.. hans mave er med garantid ikke klar...

det er sikker tigerprig, du har spist noget han ikke kan lide, du har æl eller mens,

han har opdaget verden omkring ham og er nyskreig.. mælken løber for stærkt i starten, han søger kontakt med dig osv..

han kikker ikke på din mad forde han er klar til og spise . han kikker på hvad du laver forde det er spændende

Han er en meget nysgerrig dreng så ja det kan selvfølgelig være derfor... Har bare aldrig lagt mærke til at han har kigget så meget på min mad...

Anmeld

16. juli 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Meget, min kæreste synes at tiden går vildt langsomt, men jeg synes bare at han kan så meget så hurtigt og det gør mig ked at han ikke er den der lille meget morafhængige dreng mere... Ved godt at han stadig er lille, men kan næsten allerede forestille mig første skoledag inde i hovedet...

Hehe, kan virkelig godt følge dig i det Vi havde samme periode hvor hun bare slet ikke ville hygge med mor, kun med far.. Men den fase er vi ovre nu.. Vi har lige været i en periode hvor det kun var mig der duede, og hold op det kan være hårdt i løbet af en dag med en tøs der kun vil hænge på armen af en..

Nu vil hun 'heldigvis' helst gerne lege det meste af dagen, om det er med os eller uden os er hende ligemeget Tror det kommer og går med hvor meget de har brug for den ekstra tryghed og omsorg..

De skal jo lære en hel verden at kende, så nogle dage er de på opdagelse og andre dage hygger de i den trygge favn af mor eller far

Anmeld

16. juli 2011

raca

Anonym skriver:

Han er en meget nysgerrig dreng så ja det kan selvfølgelig være derfor... Har bare aldrig lagt mærke til at han har kigget så meget på min mad...

prøv og lig dig ind i et kedeligt rum og am ham.. eks soveværelse med nedrullede gadiner.. så kommer han måske hurtigt på andre tanker og ellers er der kun 3 mdr til han kan få grød når i er ude også løser det sig selv...

ofter vender sådenne nyskerige børn rundt på nat og dag mht spiseningen så de dropper dags maden næsten.. eller kun lige holder den kørende også tanker op om natten.. dette kan soveværelses amning også demme op for..

min datter spise ikke hvis vi var nogle steder fra hun var ca 4 mdr... så heldre sulte helde dage og få ALT med end spise.. også åd hun om natten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.