Vil ikke spise ordenligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Tror lige jeg vil forhøre mig hos SP før jeg begynder på noget drastisk... Problemet er jo at han HADER flake og synes virkelig at det der erstatning smager grimt... Så kan jo ikke rigtig gøre andet end at give ham lidt grød hvis det er sådan...

Drastisk ligefrem

Nogen børn begynder tidligere end andre på 'fast føde' - sådan er vi alle forskellige.. Jeg ville have ønsket at vi kunne have ventet med at give hende grød til hun var det ældre, men jeg vil hellere have en glad og frisk tøs end skrigeri 24/7 og en pige der er ulykkelig

Det kan også bare være en fase han lige skal over, også det kommer igen Men ved da fra min MG at flere af dem der ammede havde de samme problemer, så de begyndte med flaske og vælling - og det hjalp dem Meget forskelligt fra barn til barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2011

Maja88

Mileva skriver:

Drastisk ligefrem

Nogen børn begynder tidligere end andre på 'fast føde' - sådan er vi alle forskellige.. Jeg ville have ønsket at vi kunne have ventet med at give hende grød til hun var det ældre, men jeg vil hellere have en glad og frisk tøs end skrigeri 24/7 og en pige der er ulykkelig

Det kan også bare være en fase han lige skal over, også det kommer igen Men ved da fra min MG at flere af dem der ammede havde de samme problemer, så de begyndte med flaske og vælling - og det hjalp dem Meget forskelligt fra barn til barn

men der er jo også stor forskel på MME og så grød

Anmeld

16. juli 2011

Fru kr

Min søn skubbede også mig væk i en periode ved amning, og min SP sagde jeg skulle tilbyde ham grød da han var 3½ mdr., det var det bedste der skete og ammede ham til han var 10 mdr.

Men ja jeg ville også tale med min SP, hvilket jeg også gjorde dengang

Anmeld

16. juli 2011

Worldwide

Maja88 skriver:

men der er jo også stor forskel på MME og så grød

Øh ja? Hvorfor siger du det? Det er jeg da godt klar over, eftersom mit barn er vokset op på MME...

Anmeld

16. juli 2011

Maja88

Mileva skriver:

Øh ja? Hvorfor siger du det? Det er jeg da godt klar over, eftersom mit barn er vokset op på MME...

var bare fordi du stilte ? ved ordet drastisk.. og så skrev du mange fra din mg havde gået over på flaske eller vælling,,

og derfor skrev jeg sådan da trådstarter synes det var drastisk med grød

Anmeld

16. juli 2011

Worldwide

Maja88 skriver:

var bare fordi du stilte ? ved ordet drastisk.. og så skrev du mange fra din mg havde gået over på flaske eller vælling,,

og derfor skrev jeg sådan da trådstarter synes det var drastisk med grød

Nu var det jo ikke alvor ment... Jeg ved godt der er forskel på grød og MME.. Men på vælling og MME er der ikke det voldsomme i forhold til hvor meget det mætter....

Men at kalder det drastisk at starte på grød, det synes jeg er drastisk

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

hvilken erstatning bruger du

Det er Nutramigen

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Nu var det jo ikke alvor ment... Jeg ved godt der er forskel på grød og MME.. Men på vælling og MME er der ikke det voldsomme i forhold til hvor meget det mætter....

Men at kalder det drastisk at starte på grød, det synes jeg er drastisk

Det er nok fordi jeg ikke helt vil indse at min søn bliver større tror jeg

Anmeld

16. juli 2011

Maja88

Anonym skriver:

Det er Nutramigen

ja skift det ud med NANHA1....

her havde vi også nutrimigen til suplering men om hun ville spise det.. og ved du hvad... jeg forstår dem godt.. var ved at brække mig da jeg smagte det...

nan er meget sødere i smagen og nanha1 er mere skånsom mod maven...

så kan du jo altid gemme nutrimegenen til når han skal have grød

Anmeld

16. juli 2011

Anonym trådstarter

Fru kr skriver:

Min søn skubbede også mig væk i en periode ved amning, og min SP sagde jeg skulle tilbyde ham grød da han var 3½ mdr., det var det bedste der skete og ammede ham til han var 10 mdr.

Men ja jeg ville også tale med min SP, hvilket jeg også gjorde dengang

Okay så du gav lidt grød og ammede så ved siden af... Det gad han så godt? Jeg er bare bange for at han måske slet ikke vil have min mælk hvis vi begynder på grød...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.