camillakrath skriver:
Tusind tak for svar. Jeg vil prøve at gå ind og søge på det her til aften.
Hvis man bare ved besked, så er det nogen gange lidt nemmere at håndtere.

nu har jeg lige smugkigget nogle af svarene og der er mange gode råd
Jeg ville nok, som du selv siger, starte ud med større hul i suttehovedet og så nr 2 i mme. Men tror også det kan være en hjælp at forsøge at skabe så hyggelig en spisesituation som mulig ved fx at skærme ham lidt (tænker at tv er slukket, ikke for mange gæster, lyde mm- siger ikke at i gør det ) måske med en stofblee el lign. At i som forældre tager en dyb vejrtrækning, tror på at det bliver hyggeligt så i udstråler ro og tro. De små læser os så hurtigt og vores utryghed og frustration smitter af... Så vær tilstede og sig ' det er ok, mor ved du har svært ved at koncentrere dig, men jeg ved det er vigtigt du får lidt at spise, men vi kan sagtens klare det'
Mht til grød og vælling kan det sagtens være løsningen for jer, men håber i kan klare jer weekenden over og så tage kontakt til sp mandag og få hende med på råd.
Jeg ved jo ikke om i allerede gør disse ting og om det kan bruges. Men du har ret det er SÅ frustrerende når man ikke ved hvad der er med de små og hvad man skal gøre!! Men du ER en god mor, den helt rigtige for din søn! Tvivl aldrig på det! Pøj pøj
Anmeld