Åh nej !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Kruse90

åårh det er så hårdt når det ikke vil lykkedes
ØV

Jeg håber inderligt snart at det lykkedes

Livet skal ikke være så uretfærdigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Desværre bløder jeg meget i dag...har også taget en test som også desværre viste negativ

Er bare så ked af det...hvorfor f... er det at det ikke vil lykkes ??

Og så at vi nu har brugt 2 forsøg det er da bare heller ikke sjovt ...

VI fik at vide at hvis man har en biokemisk graviditet tæller det ikke som et forsøg og man får så en ny. Men jeg kan jo ikke vide om jeg har haft noget i gang - har ikke fået taget blodprøver

Åhh søde!! Du får lige en kæmpe krammer Hvor er det bare uretfærdigt, at vi er nogle, der skal kæmpe så hårdt for guldet! Jeg håber virkelig, at i får to gyldne streger ved næste forsøg

Lisbeth

Anmeld

15. juli 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Det burde da virkelig være ens alle steder indenfor det offentlige system !!

Kan ikke lade være med at tænke om jeg har gjort noget galt - jeg har gået og holdt ferie herhjemme siden ÆO - har gået nogen ture, cyklet en lille tur stille og rolig og ellers ikke lavet noget "vildt". Gad vide om de små ægbasser går i stykker med det samme, hvor for vil de ikke sætte sig fast eller hva er det mon der sker ?? 

Du har IKKE gjort noget galt søde! Naturen falder bare ikke altid ud til vores fordel

Anmeld

15. juli 2011

AnneH

os2 skriver:

Desværre bløder jeg meget i dag...har også taget en test som også desværre viste negativ

Er bare så ked af det...hvorfor f... er det at det ikke vil lykkes ??

Og så at vi nu har brugt 2 forsøg det er da bare heller ikke sjovt ...

VI fik at vide at hvis man har en biokemisk graviditet tæller det ikke som et forsøg og man får så en ny. Men jeg kan jo ikke vide om jeg har haft noget i gang - har ikke fået taget blodprøver

Et KÆMPE

Hvis det ikke tæller som et forsøg ved biokemisk graviditet, så tæller det vel heller ikke ved en blødning.

Det skal nok blive jeres tur også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.