Åh nej !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
23 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

os2

Desværre bløder jeg meget i dag...har også taget en test som også desværre viste negativ

Er bare så ked af det...hvorfor f... er det at det ikke vil lykkes ??

Og så at vi nu har brugt 2 forsøg det er da bare heller ikke sjovt ...

VI fik at vide at hvis man har en biokemisk graviditet tæller det ikke som et forsøg og man får så en ny. Men jeg kan jo ikke vide om jeg har haft noget i gang - har ikke fået taget blodprøver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

camillahej

os2 skriver:

Desværre bløder jeg meget i dag...har også taget en test som også desværre viste negativ

VI fik at vide at hvis man har en biokemisk graviditet tæller det ikke som et forsøg og man får så en ny. Men jeg kan jo ikke vide om jeg har haft noget i gang - har ikke fået taget blodprøver

Øv hvor træls for dig. !!

Meen  for dig

Anmeld

15. juli 2011

ønskebørn74

os2 skriver:

Ved mine biokemiske, har jeg testet positiv med en alm. graviditets test. På hvilken klinik bliver i behandlet??

Anmeld

15. juli 2011

os2

Ved første forsøg var vi ved OUH - skiftede så til Brædstrup, hvor vi så lige har fået lagt 2 æg op uden held desværre..øvøvøv

Anmeld

15. juli 2011

ønskebørn74

os2 skriver:

Ved første forsøg var vi ved OUH - skiftede så til Brædstrup, hvor vi så lige har fået lagt 2 æg op uden held desværre..øvøvøv

Vi overvejer at flytte til Brædstrup.. På OUH får man ikke et nyt forsøg efter en biokemisk.. Og vi har lige fundet ud af at det der er sket denne gang er endnu en biokemisk..

Anmeld

15. juli 2011

os2

Det burde da virkelig være ens alle steder indenfor det offentlige system !!

Kan ikke lade være med at tænke om jeg har gjort noget galt - jeg har gået og holdt ferie herhjemme siden ÆO - har gået nogen ture, cyklet en lille tur stille og rolig og ellers ikke lavet noget "vildt". Gad vide om de små ægbasser går i stykker med det samme, hvor for vil de ikke sætte sig fast eller hva er det mon der sker ?? 

Anmeld

15. juli 2011

ønskebørn74

os2 skriver:

Kan ikke lade være med at tænke om jeg har gjort noget galt - jeg har gået og holdt ferie herhjemme siden ÆO - har gået nogen ture, cyklet en lille tur stille og rolig og ellers ikke lavet noget "vildt". Gad vide om de små ægbasser går i stykker med det samme, hvor for vil de ikke sætte sig fast eller hva er det mon der sker ?? 

Hvornår åbner Brædstrup igen, så du kan få nogle svar???

Anmeld

15. juli 2011

os2

Jeg tror de åbner igen 1 aug., men tror ikke de kan sige noget om, hvad det er der sker.

Hvor mange gange har du fået æg lagt op ?

Anmeld

15. juli 2011

ønskebørn74

os2 skriver:

Jeg tror de åbner igen 1 aug., men tror ikke de kan sige noget om, hvad det er der sker.

Hvor mange gange har du fået æg lagt op ?

2 gange og begge gange er endt i biokemiske graviditeter...  Vi har lige fået blodprøve svarene.. Vi troede det var en SA el. GUL denne gang, men det var endnu en Biokemisk...

Jeg er bare så ked af det og vred.. Min lorte krop smider den lille ud igen...

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

os2 skriver:

Ja, det burde virkelig være ens alle steder.

Du har ikke gjort noget galt. Det er ren biologi, som overlægen på Brædstrup sagde til mig.
Når først ægget/æggene er lagt op, så er det op til biologien og få det til at blive et barn, og der er jo desværre ingen garantier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.